!!! UWAGA !!!
Jesteś na stronie
archiwum.brzeznica.pl

 

Niniejsza strona zawiera tylko i wyłącznie dane Archiwalne od 2009 roku do 25.04.2018r.

Z dniem 01.05.2018r. wszystkie aktualne informacje zamieszczane są pod adresem brzeznica.pl oraz brzeźnica.pl

 

 

!!!   WERSJA ARCHIWALNA   !!!

 

Termomodernizacja, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, oraz wymiana pokrycia dachowego w budynku OSP Marcyporęba

Brzeźnica: Termomodernizacja, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, oraz wymiana pokrycia dachowego w budynku OSP Marcyporęba
Numer ogłoszenia: 167249 - 2010; data zamieszczenia: 25.06.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

UWAGA PYTANIE DO SIWZ

NOWY ZAŁĄCZNIK NR 8.2 ( 07.07.2010 )

Załącznik nr 8.2 >>> pobierz

Dotyczy przetargu na modernizacje budynku OSP Marcyporęba

 

PYTANIE :

  1. Dotyczy ocieplenia ścian płytami styropianowymi – proszę o podanie jakiej grubości maja być płyty styropianowe stosowane do ocieplenia ścian.

 

ODPOWIEDŹ

- ocieplenie ścian budynków płytami styropianowymi frezowanymi gr 15 cm EPS 70-040 – system Stoper, wraz z przygotowaniem podłoża i ręczne wykonanie wyprawy elewacyjnej z tynku akrylowego  ALTAS CEREMIT N, R.

- ocieplenie ościeży płytami styropianowymi frezowanymi gr 3cm EPS 100-038 – system Stoper, wraz z przygotowaniem podłoża i ręczne wykonanie wyprawy elewacyjnej z tynku akrylowego  ALTAS CEREMIT N, R.

 

 


OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

Numer ogłoszenia: 175519 - 2010; data zamieszczenia: 05.07.2010

UWAGA ZMIANY ZAŁĄCZNIKÓW

Załączniki do pobrania :

1. S P E C Y F I K A C J A  I S T O T N Y C H Brzeźnica >>> pobierz

2. Zał. 8.1. Modernizacja budynku OSP Marcyporęba, wymiana okien, drzwi, bram garażowych i remont pokrycia dachu >>> pobierz

3. Zał. 8.2. Modernizacja budynku OSP Marcyporęba - docieplenie ścian 05.07.2010 >>> pobierz

4. Załącznik nr 10 opis techniczny termomodernizacja - Marcyporeba >>> pobierz

 

 

 

Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.

Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 167249 - 2010 data 25.06.2010 r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Urząd Gminy Brzeźnica, 34-114 Brzeźnica, woj. małopolskie, tel. 033 8792029 wew. 34, fax. 033 879 20 92.

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: II.1.1.
  • W ogłoszeniu jest: Termomodernizacja, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, oraz wymiana pokrycia dachowego w budynku OSP Marcyporęba..
  • W ogłoszeniu powinno być: Modernizacja budynku OSP w Marcyporębie.
  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: II.1.3.
  • W ogłoszeniu jest: Termomodernizacja budynku OSP Marcyporeba została podzielona na zadania : Zadanie 1 : Termomodernizacja budynku OSP Marcyporęba : - docieplenie ścian płytami styropianowymi i ręczne wykonanie wyprawy elewacyjnej - 505,68 m2 - izolacja cieplna stropodachu- 193,27 m2 Zadanie 2 : Remont - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej : - wymiana okien aluminiowych na okna PCV rozwieralne i uchylno - rozwieralne, koloru białego - sztuk 30 - wymiana drzwi zewnętrznych stalowych na drzwi stalowe jednoskrzydłowe, przeciwpożarowe - szt. 2 - kolor brązowy - wymiana drzwi zewnętrznych stalowych na drzwi stalowe dwuskrzydłowe, przeciwpożarowe - szt. 1 - kolor brązowy - wymiana drzwi zewnętrznych wejściowych aluminiowych na drzwi aluminiowe, zewnętrzne, dwuskrzydłowe pełne, profile z przegrodami termicznymi, wypełnienie z paneli termoizolacyjnych, 2 zamki, samozamykacz - szt. 1, kolor brąz - wymiana drzwi garażowych na bramy segmentowe, przemysłowe z napędem ręcznym, przekładnią łańcuchową, koloru brązowego - 2 szt. Zadanie 3 : Remont pokrycia dachu -wykonanie pokrycia dachu papą termozgrzewalna, 2 warstwowo - 235,00 m2..
  • W ogłoszeniu powinno być: Modernizacja budynku OSP w Marcyporębie - obejmuje : Zadanie 1 Wymiana okien, drzwi, bram garażowych i remont pokrycia dachowego. - wymiana okien aluminiowych na okna PCV rozwieralne i uchylno - rozwieralne, koloru białego - sztuk 30 - wymiana drzwi zewnętrznych stalowych na drzwi stalowe jednoskrzydłowe, przeciwpożarowe - szt. 2 - kolor brązowy - wymiana drzwi zewnętrznych stalowych na drzwi stalowe dwuskrzydłowe, przeciwpożarowe - szt. 1 - kolor brązowy - wymiana drzwi zewnętrznych wejściowych aluminiowych na drzwi aluminiowe, zewnętrzne, dwuskrzydłowe pełne, profile z przegrodami termicznymi, wypełnienie z paneli termoizolacyjnych, 2 zamki, samozamykacz - szt. 1, kolor brąz - wymiana drzwi garażowych na bramy segmentowe, przemysłowe z napędem ręcznym, przekładnią łańcuchową, koloru brązowego - 2 szt. -wykonanie pokrycia dachu papą termozgrzewalna, 2 warstwowo - 235,00 m2 Zadanie 2 Termomodernizacja budynku - docieplenie ścian płytami styropianowymi i ręczne wykonanie wyprawy elewacyjnej - 505,68 m2 - izolacja cieplna stropodachu- 193,27 m2.

 


Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Brzeźnica , 34-114 Brzeźnica, woj. małopolskie, tel. 033 8792029 wew. 34, faks 033 879 20 92.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.brzeznica.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, oraz wymiana pokrycia dachowego w budynku OSP Marcyporęba.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Termomodernizacja budynku OSP Marcyporeba została podzielona na zadania : Zadanie 1 : Termomodernizacja budynku OSP Marcyporęba : - docieplenie ścian płytami styropianowymi i ręczne wykonanie wyprawy elewacyjnej - 505,68 m2 - izolacja cieplna stropodachu- 193,27 m2 Zadanie 2 : Remont - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej : - wymiana okien aluminiowych na okna PCV rozwieralne i uchylno - rozwieralne, koloru białego - sztuk 30 - wymiana drzwi zewnętrznych stalowych na drzwi stalowe jednoskrzydłowe, przeciwpożarowe - szt. 2 - kolor brązowy - wymiana drzwi zewnętrznych stalowych na drzwi stalowe dwuskrzydłowe, przeciwpożarowe - szt. 1 - kolor brązowy - wymiana drzwi zewnętrznych wejściowych aluminiowych na drzwi aluminiowe, zewnętrzne, dwuskrzydłowe pełne, profile z przegrodami termicznymi, wypełnienie z paneli termoizolacyjnych, 2 zamki, samozamykacz - szt. 1, kolor brąz - wymiana drzwi garażowych na bramy segmentowe, przemysłowe z napędem ręcznym, przekładnią łańcuchową, koloru brązowego - 2 szt. Zadanie 3 : Remont pokrycia dachu -wykonanie pokrycia dachu papą termozgrzewalna, 2 warstwowo - 235,00 m2.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.45.00.00-6, 45.32.10.00-3, 45.45.30.00-7, 45.26.19.10-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Wartość wadium wynosi : 3.000,00 PLN (słownie: trzy tysiące złotych 00/100). Wadium wniesione w pieniądzu winno znaleźć się na rachunku zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: 63 8112 0008 0000 0358 2000 0050 Bank Spółdzielczy w Brzeźnicy, do oferty dołączyć kserokopię dowodu wpłaty potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.)

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wymaga się, aby wykonawca wykazał wykonanie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, a) minimum dwóch robot budowlanych polegających na wykonaniu termomodernizacji obiektów kubaturowych porównywalnych do przedmiotu zamówienia o wartości min. 200,000,00 zł brutto każda; b) załączył dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; Wymaga się, aby wykonawca dysponował osobą uprawnioną do sprawowania funkcji - kierownika budowy branży budowlanej w specjalności: - konstrukcyjno-budowlanej, zgodnie z art. 13 ust.1 pkt. 2 oraz art. 14 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156 poz. 1118 z późn zm.), wraz z informacjami na temat jego kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez niego czynności.
  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Sytuacja ekonomiczna i finansowa: Wymaga się, aby wykonawca był ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 200.000,00 zł

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Wprowadzenie istotnych zmian w umowie może wynikać z następujących okoliczności: 1.1 Zmiany zakresu przedmiotu zamówienia pod warunkiem, że są korzystne dla zamawiającego lub zaszły okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, 1.2 Zmiany wynagrodzenia wykonawcy za wykonanie zamówienia w następujących przypadkach: a) ograniczenia zakresu prac przez zamawiającego, w takim przypadku wysokość wynagrodzenia zostanie pomniejszona o niewykonane prace, b) zmiany powszechne obowiązujących przepisów prawa w zakresie mających wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, w tym zmiana ustawowej składki podatku od towarów i usług, 1.3 Zmiany terminu wykonania zamówienia w następujących przypadkach: a) wystąpienia siły wyższej. Siła wyższa oznacza wydarzenia nieprzewidywalne i poza kontrolą stron umowy, b) wystąpienia w trakcie realizacji zamówienia zmian przepisów prawa, co wpłynie na realizację zamówienia i spowoduje konieczność dostosowania opracowania do zmiany przepisów. 1.4.Zmiany osób wskazanych w umowie zarówno po stronie Zamawiającego jak i po stronie Wykonawcy, z zastrzeżeniem, że proponowane osoby posiadają wymagane uprawnienia i kwalifikacje wymagane SIWZ. 2. Zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności i mogą być dopuszczalne tylko w granicach unormowania art. 144 ustawy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.brzeznica.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Brzeźnicy 34-114 Brzeźnica 57 Pokój nr 36.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.07.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Brzeźnicy 34-114 Brzeźnica 57 Pokój nr 36.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

Załączniki do pobrania :

1. SIWZ >>> pobierz

2. Zał. nr 8.1.przedmiat termomodernizacja >>> pobierz

3. 8.2.przedmiar okna >>> pobierz

4. Zał. 8.3.dach przedmiar >>> pobierz

5. Załącznik nr 10 opis techniczny termomodernizacja - Marcyporeba >>> pobierz

6. Załącznik nr 11 rys okna >>> pobierz

 

malownicza1

Zebraliśmy dla Państwa archiwalne numery gazety „Taka Malownicza Gmina”. Serdecznie zapraszamy.

 

 

Przejdź do archiwum

 

SZL_MAL_170