!!! UWAGA !!!
Jesteś na stronie
archiwum.brzeznica.pl

 

Niniejsza strona zawiera tylko i wyłącznie dane Archiwalne od 2009 roku do 25.04.2018r.

Z dniem 01.05.2018r. wszystkie aktualne informacje zamieszczane są pod adresem brzeznica.pl oraz brzeźnica.pl

 

 

!!!   WERSJA ARCHIWALNA   !!!

 

Wykonanie usługi nadzoru inwestorskiego podczas realizacji inwestycji w ramach projektu pn.: . „Utworzenie zaplecza – centrum komunikacji zbiorowej w Brzeźnicy poprzez przebudowę infrastruktury służącej obsłudze podróżnych”



Informacje o ogłoszeniu

Wykonanie usługi nadzoru inwestorskiego podczas realizacji inwestycji w ramach projektu pn.: . „Utworzenie zaplecza – centrum komunikacji zbiorowej w Brzeźnicy poprzez przebudowę infrastruktury służącej obsłudze podróżnych”



Data publikacji ogłoszenia

19-04-2018

Termin składania ofert

27-04-2018

Numer ogłoszenia

1105684

Status ogłoszenia

Aktualne

Miejsce i sposób składania ofert

Ofertę należy złożyć w Urzędzie Gminy Brzeźnica, 34-114 Brzeźnica ul. Krakowska 109 (pokój nr 5 -Dziennik podawczy) lub przesłać na adres: Urzędu Gminy Brzeźnica lub e-mail Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. do dnia 27.04.2018 do godz. 10:00.

Adres e-mail, na który należy wysłać ofertę

Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.

Osoba do kontaktu w sprawie ogłoszenia

Agnieszka Kutermak, Elżbieta Całus

Nr telefonu osoby upoważnionej do kontaktu w sprawie ogłoszenia

33 879 20 29 wew. 35 lub 51

Skrócony opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie usługi nadzoru inwestorskiego podczas realizacji inwestycji w ramach projektu pn.: . „Utworzenie zaplecza – centrum komunikacji zbiorowej w Brzeźnicy poprzez przebudowę infrastruktury służącej obsłudze podróżnych”
Zakres rzeczowy inwestycji:
Przebudowa budynku dworca kolejowego w zakresie wykonania: robót budowlanych (roboty murowe, izolacja pozioma ścian iniekcji krystalicznej ciśnieniowej, kominy, schody żelbetowe z parteru na piętro, roboty tynkarskie, wymiana konstrukcji i pokrycia dachu, stropy nad parterem, nad piętrem, stolarka i ślusarka budowlana, posadzki i okładziny ścian, roboty malarskie, elewacja), instalacje: c.o., wod.-kan., elektryczne, teletechniczne, tablica świetlna.
Zagospodarowanie terenu wokół dworca polegające m.in. na: wykonaniu nowych miejsc postojowych (parkingów utwardzonych kostką brukową „Park&Ride”), wykonanie chodników, częściowe przebudowanie drogi zapewniającej dojazd do dworca, wkomponowanie zaplecza komunikacji autobusowej w teren dworca (odpowiednia lokalizacja i montaż nowej wiaty przystankowej), udogodnienia dla osób niepełnosprawnych, stojaki rowerowe, system monitoringu, oświetlenie, mała architektura, zagospodarowanie terenów zielonych. ( dokumentacja projektowa znajduje się na stronie internetowej www.brzeznica.pl w zakładce przetargi)

Kategoria ogłoszenia

Usługi

Podkategoria ogłoszenia

Usługi inne

Miejsce realizacji zamówienia

Województwo: małopolskie Powiat: wadowicki Miejscowość: Brzeźnica

Opis przedmiotu zamówienia

Cel zamówienia

Celem zamówienia jest wyłonienie wykonawcy dostawy usługi nadzoru inwestorskiego podczas realizacji inwestycji w ramach projektu pn: „Utworzenie zaplecza – centrum komunikacji zbiorowej w Brzeźnicy poprzez przebudowę infrastruktury służącej obsłudze podróżnych”

Przedmiot zamówienia

1. Zakres usługi obejmuje nadzór inwestorski w rozumieniu przepisów art. 25 i 26 ustawy
z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2016 r. poz. 290), a ponadto:
1) Udział w czynnościach przekazania Wykonawcy terenu budowy oraz stawianie się na każdorazowe uzasadnione wezwanie Zamawiającego i Wykonawcy robót budowlanych objętych nadzorem – niezwłocznie tj. w ciągu 24 godzin;
2) Bieżącą kontrolę realizacji umowy z Wykonawcą robót z Dokumentacją projektową, przepisami prawa oraz zasadami wiedzy technicznej;
3) Egzekwowanie od Wykonawcy postanowień umowy;
4) Prowadzenie i kontrolę prawidłowości rozliczeń wykonanych robót oraz sprawdzanie i zatwierdzanie faktury wystawianej przez Wykonawcę robót;
5) Sprawdzanie jakości robót i użytych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych
do stosowania w budownictwie;
6) Prowadzenie wszelkich spraw formalno – prawnych związanych z wykonywaniem, odbiorami i zakończeniem robót;
7) Stwierdzanie gotowości do odbioru wykonanych robót oraz udział w czynnościach odbiorowych wraz z odbiorem końcowym robót, w tym sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych;
8) Wydawanie Kierownikowi budowy lub Kierownikowi robót poleceń, dotyczących: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych, oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych i dowodów dopuszczenia do stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych;
9) Żądanie od Kierownika budowy lub Kierownika robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także żądanie wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z Dokumentacja projektową;
10) Wnioskowanie do Zamawiającego w sprawach dotyczących wprowadzenia niezbędnych zmian w Dokumentacji projektowej i uzyskania zgody projektanta na zmiany, przeprowadzania niezbędnych ekspertyz i badań technicznych oraz w innych ważnych sprawach finansowych i prawnych;
11) Uzyskiwanie od projektanta wyjaśnień wątpliwości dotyczących projektu i zawartych w nim rozwiązań;
12) Kontrolowanie stosowania przez Wykonawcę przepisów dotyczących ochrony środowiska naturalnego oraz przestrzegania przez Wykonawcę robót zasad BHP;
13) Zajmowanie stanowiska co do sposobu zabezpieczenia wszelkich wykopalisk odkrytych przez Wykonawcę na placu budowy;
14) Sprawdzanie pomiarów i badań materiałów w miejscach wyprodukowania i na placu budowy bez względu na to, czy od Wykonawcy wymaga się prowadzenia badań w ramach zamówienia oraz żądanie wykonania badań dodatkowych,
15) Poświadczenie usunięcia wad przez Wykonawcę, a także ustalenia rodzaju i zakresu koniecznych do wykonania robót poprawkowych;
16) Stwierdzenie zakończenia robót, sprawdzenie kompletności i prawidłowości wymaganej Dokumentacji powykonawczej oraz przedłożenie jej do akceptacji Zamawiającego;
17) Do obowiązków Inspektora nadzoru inwestorskiego w czasie trwania okresu gwarancyjnego należeć będzie również udział w przeglądach gwarancyjnych robót.

Inspektor pełnić będzie nadzór inwestorski w pełnym zakresie wynikającym z przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane – art. 25 i art. 26 ustawy (tekst. jedn. Dz.U.2006r. Nr 156, poz. 1118) oraz przepisów wykonawczych. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się osoby, które posiadają wymagane w tym zakresie uprawnienia budowlane oraz przynależą do odpowiedniej Izby Samorządu Zawodowego.

Kod CPV

71520000-9

Nazwa kodu CPV

Usługi nadzoru budowlanego

Harmonogram realizacji zamówienia

Okres realizacji zamówienia od dnia podpisania umowy do zakończenia inwestycji i podpisania protokołu końcowego odbioru robót oraz uzyskania ostatecznej decyzji ws. pozwolenia na użytkowanie – planowany termin zakończenia i rozliczenia 14.12.2018r.


Załączniki

Pytania i wyjaśnienia

Brak pytań i wyjaśnień

Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności

Zgodnie z zapytaniem ofertowym w załączeniu

Wiedza i doświadczenie

Zgodnie z zapytaniem ofertowym w załączeniu

Potencjał techniczny

nie dotyczy

Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Zgodnie z zapytaniem ofertowym w załączeniu

Sytuacja ekonomiczna i finansowa

nie dotyczy

Warunki zmiany umowy

Zgodnie z projektem umowy w załączeniu

Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy

Zgodnie z zapytaniem ofertowym w załączeniu

Ocena oferty

Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji

Przy wyborze oferty Zamawiający kierować się będzie jednym kryterium :
„cena – 100%” , która dokonywana będzie w niżej określony sposób:
a) maksymalna ilość możliwych do uzyskania punktów: C = 100 pkt.;
b) oferta z najniższą oferowaną ceną „CN” otrzyma 100 pkt.;
c) każda inna oferta „COB” otrzyma ilość punktów wynikającą z wyliczenia wg wzoru:
d) 100 (max liczba punktów w ocenianej pozycji)
e) Gdzie:
f) C - ilość punktów przyznanych Wykonawcy w kryterium cena
g) CN - najniższa zaoferowana cena, spośród wszystkich ofert nie podlegających odrzuceniu
h) COB – cena zaoferowana w ofercie badanej
Uwaga:
Przez cenę oferty należy rozumieć cenę brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, podaną przez Wykonawcę w Formularzu oferty.

Cena za wykonanie zamówienia jest ceną ryczałtową i obejmuje wszystkie koszty niezbędne do całkowitego i efektywnego wykonania zamówienia, w tym wszelkie koszty przejazdu oraz koszty materiałów potrzebnych do realizacji zamówienia. Cena za pełnienie funkcji inspektora nadzoru jest stała i nie ulega zmianie w trakcie realizacji umowy, również w przypadku wydłużenia terminu wykonania zamówienia spowodowanego wydłużeniem terminu wykonania robót, które będą przedmiotem pełnienia nadzoru.




 

malownicza1

Zebraliśmy dla Państwa archiwalne numery gazety „Taka Malownicza Gmina”. Serdecznie zapraszamy.

 

 

Przejdź do archiwum

 

SZL_MAL_170