!!! UWAGA !!!
Jesteś na stronie
archiwum.brzeznica.pl

 

Niniejsza strona zawiera tylko i wyłącznie dane Archiwalne od 2009 roku do 25.04.2018r.

Z dniem 01.05.2018r. wszystkie aktualne informacje zamieszczane są pod adresem brzeznica.pl oraz brzeźnica.pl

 

 

!!!   WERSJA ARCHIWALNA   !!!

 

Zaproszenie do składania ofert - asystent osoby niepełnosprawnej

PROJ1nsp-144

Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w ramach projektu
„Nowe możliwości – nowe szanse”
poddziałania 9.1.1
Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020.
Numer projektu: RPMP.09.01.01-12-0016/15

Asystent osoby niepełnosprawnej

 

 

ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY

I. Opis przedmiotu zamówienia

Asystent osoby niepełnosprawnej lub asystent osobisty osoby niepełnosprawnej dla - klientów GOPS Brzeźnica – osób niepełnosprawnych intelektualnie – w wymiarze 360 godzin. Usługa obejmuje przygotowanie opinii dotyczącej uczestników projektu korzystających ze wsparcia Zleceniobiorcy na koniec realizacji usługi.

Informacje dodatkowe:

  1. Usługa realizowana będzie w miejscu zamieszkania uczestników projektu na terenie gminy Brzeźnica.
  2. Terminy realizacji poradnictwa ustalane przez Zamawiającego w okresie realizacji usługi.
  3. Godzina realizacji usługi wynosi 60 minut.

II. Warunki współpracy

  1. Umowa w okresie od stycznia 2017 do dnia 20.12.2017.

III. O udzielenie zamówienia, mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:

  1. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
  2. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
  3. Osoby bezpośrednio zaangażowane w realizację usługi nie mogą wykonywać przedmiotu usługi w czasie finansowanym ze środków publicznych.
  4. Dysponują personelem posiadającym udokumentowane kwalifikacje uprawniające do realizacji usługi asystenta osoby niepełnosprawnej lub doświadczenie w pracy z osobami niepełnosprawnymi intelektualnie.

Weryfikacja na podstawie oświadczeń w ramach formularza oferty.

IV. Kryteria oceny oferty, informacja o wagach punktowych, opis sposobów przyznawania punktacji.

 

  1. W niniejszym postępowaniu wybór oferty dokonany zostanie na podstawie następujących kryteriów oceny ofert:
  2. cena usługi brutto - 90 % - liczba możliwych do uzyskania punktów = 90
  1. doświadczenie osób bezpośrednio zaangażowanych w realizację przedmiotu usługi w realizacji wsparcia na rzecz osób niepełnosprawnych intelektualnie – 10% - liczba możliwych do uzyskania punktów = 10

2. Oferty niepodlegające odrzuceniu oceniane będą wg wzoru:

 

Cena: (Cmin / C of. licz.) x 90 = liczba uzyskanych punktów,                

gdzie:

Cmin - najniższa całkowita cena brutto wykonania zamówienia spośród wszystkich ocenianych ofert.

C of. licz. - zaoferowana całkowita cena brutto wykonania zamówienia w ofercie ocenianej.

Końcowy wyniki powyższego działania zostanie zaokrąglony do 2 miejsc po przecinku.

 

3. Punkty za kryterium „doświadczenie wykonawcy w realizacji wsparcia na rzecz osób niepełnosprawnych intelektualnie” zostaną przyznane w skali punktowej 0 – 10 punktów, weryfikacja na podstawie oświadczenia Wykonawcy.

Doświadczenie osób bezpośrednio zaangażowanych w realizację przedmiotu usługi w realizacji wsparcia na rzecz osób niepełnosprawnych intelektualnie oceniane będzie przy zastosowaniu następującej punktacji:

Od 1 do 5 osób którym udzielono wsparcia – 5 pkt

Powyżej 5 osób którym udzielono wsparcia – 10 pkt

Maksymalna ilość punktów możliwa do uzyskania – 10 pkt.

 

Liczby punktów, o których mowa powyżej, zostaną wpisane do protokołu postępowania,
a następnie, po zsumowaniu stanowić będą końcową ocenę oferty. Zamawiający udzieli zamówienia temu Wykonawcy, którego oferta uzyska największą liczbą punktów, tj. będzie przedstawiać najkorzystniejszy bilans kryteriów oceny ofert. Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans kryteriów oceny ofert, zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z najniższą ceną.  

4. Liczba punktów, o których mowa powyżej, stanowić będzie końcową ocenę

 

5. Opis sposobu obliczenia ceny oferty:

  1. Należy podać cenę za godzinę oferty netto i brutto (z uwzględnieniem podatku VAT), która musi określać wycenę przedmiotu zamówienia.
  2. Cena ofertowa musi uwzględniać wszystkie należne wykonawcy elementy wynagrodzenia wynikające z tytułu przygotowania oferty, realizacji i rozliczenia przedmiotu zamówienia.
  3. W wyniku nieuwzględnienia okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia, Wykonawca ponosić będzie skutki błędów w ofercie. Od Wykonawcy wymagane jest bardzo szczegółowe zapoznanie się z przedmiotem zamówienia, a także sprawdzenie warunków wykonania zamówienia i skalkulowanie ceny oferty z należytą starannością.
  4. Cena ma być wyrażona w złotych polskich netto i brutto z uwzględnieniem należnego podatku VAT. Cenę oferty należy podać z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku (zł/ gr).
  5. Dla porównania ofert zamawiający przyjmuje cenę brutto stanowiącą wycenę całości przedmiotu zamówienia, określoną w „formularzu oferty”.

Wymagane dokumenty na etapie złożenia oferty

  1. Wypełniony „formularz oferty”.
  2. CV osób bezpośrednio zaangażowanych w realizacji usługi
  3. Kserokopia dokumentów potwierdzających kwalifikacje asystenta osoby niepełnosprawnej ( jeśli takie kwalifikacje posiadają osoby bezpośrednio zaangażowanie w realizację usługi).

V. Miejsce oraz termin składania ofert.

Oferty należy składać na „formularzu oferty”. Komplet dokumentów należy przesłać na adres e-mail: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. lub złożyć w siedzibie GOPS Brzeźnica, ul. Krakowska 111 – 34-114 Brzeźnica, do dnia 24.01.2017r. do godz. 9.00. Decydujące znaczenie dla oceny zachowania powyższego terminu ma data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego, a nie data jej wysłania przesyłką pocztową czy kurierską.

Każdy wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. W przypadku złożenia przez jednego wykonawcę więcej niż jednej oferty, wszystkie oferty złożone przez tego Wykonawcę podlegać będą odrzuceniu.

VI. Warunki zmiany umowy zawartej w wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

  1. Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy. Wprowadzone zmiany dotyczyć mogą w szczególności terminu realizacji umowy w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od zamawiającego lub wykonawcy. Zmiany wprowadzone zostaną pod rygorem nieważności w formie pisemnej po wcześniejszym zgłoszeniu przez którąkolwiek ze stron umowy, faktu zaistnienia okoliczności warunkującej konieczność wprowadzenia zmiany oraz obustronnej ich akceptacji.
  2. Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia i odstąpienia od umowy w przypadku nie pozyskania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej, które miały być przeznaczone na sfinansowanie projektu.

 

Załączniki do pobrania:

1. Oferta Cenowa pobierz
 

malownicza1

Zebraliśmy dla Państwa archiwalne numery gazety „Taka Malownicza Gmina”. Serdecznie zapraszamy.

 

 

Przejdź do archiwum

 

SZL_MAL_170