PYTANIA I ODPOWIEDZI DO PRZETARGU
Dotyczy przetargu : „Budowa kompleksu sportowo – rekreacyjnego w celu rozwoju społeczno – kulturalnego i wspierania aktywności fizycznej mieszkańców wsi Łączany .
Pytanie nr 1.
Prosimy o udostępnienie wymienionych w opisie technicznym robót instalacji sanitarnych (Rozdział 5 str. 9) załączników nr 1 i nr 2, a także wszystkich innych załączników, jeżeli takowe istnieją. Zwracamy uwagę na to, że dokumentacja techniczna bez wszystkich załączników, jako niekompletna nie może stanowić podstawy zarówno do wyceny jak i realizacji robót.
Odpowiedź 1.
W załączeniu skany dokumentów :
1. | Załącznik nr 1 opis techniczny i zasada działania oczyszczalni biologicznej | pobierz |
2. | Załącznik nr 2 przepompownia ścieków | pobierz |
Pytanie nr 2
Prosimy o udostępnienie Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru robót dla branży instalacji sanitarnych, bez niej dokumentacja jest niekompletna.
Odpowiedź nr 2
W załączeniu Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru robót dla branży instalacji sanitarnych.
Załączniki do pytań :
1. | Załącznik nr 1 | pobierz |
Pytanie nr 3
Prosimy o informację jak postąpić w przypadku niezgodności przedmiarów z dokumentacją. Czy dopuszczalne jest dopisywanie nowych pozycji, usuwanie istniejących pozycji, zmienianie ilości przedmiarowych, opisów i podstaw wyceny?
Odpowiedź 3
Forma wynagrodzenia ustalona przez Zamawiającego za realizację przedmiotu zamówienia to RYCZAŁT. Przy dokonywaniu wyceny przedmiotu zamówienia należy uwzględnić łącznie wszystkie dane z analizy, dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiaru robót oraz wnioski wypływające z wizji lokalnej.
Do wynagrodzenia ryczałtowego ma zastosowanie art. 632 KC.
Zamawiający nie wymaga, aby do oferty załączać kosztorys ofertowy.
Pytanie nr 4
Czy pozycje z przedmiaru, które nie mają odzwierciedlenia w projekcie można pominąć?
Odpowiedź 4
Należy ująć wszystkie pozycje.
Pytanie 5
W rzucie instalacji wod-kan (rys. S-02 i S-03) brak wrysowanej instalacji kanalizacyjnej wewnętrznej (odpływ). Proszę o uzupełnienie.
Odpowiedź 5
Na rysunkach rzutów brak odpływów, ponieważ tego się nie rysuje, a są one zaznaczone na rysunkach rozwinięcia. Podstawą do wykonania wyceny dla oferenta jest projekt techniczny, tak wynika z rozporządzenia, a przedmiar jest tylko pomocą w przygotowaniu wyceny.
Dotyczy przetargu : „Budowa kompleksu sportowo – rekreacyjnego w celu rozwoju społeczno – kulturalnego i wspierania aktywności fizycznej mieszkańców wsi Łączany .
Zapytanie do SIWZ
INSTALACJE ELEKTRYCZNE
1. Brak w przedmiarze montażu złącza kablowego oraz kabla układanego po słupie - czy należy to dopisać
Odpowiedź : Nie należy dopisywać. Drugi etap zadania - trybuny.
2. Na rysunku nr e-01 jest ujęty kabel yky 3x4 oraz 4 szt lamp areaflood - brak tych elementów w przedmiarze - czy należy je doliczyć
Odpowiedź : nie należy doliczać. Drugi etap zadania- trybuny.
3. Na rysunku nr e-01 są zaznaczone 2 słupy oświetleniowe do demontażu- brak tych elementów w przedmiarze - czy należy je doliczyć
Odpowiedź : nie należy doliczać. Drugi etap zadania- trybuny.
ROBOTY BUDOWLANE
Pytanie nr 1
Wg odpowiedzi na pytania nr 2 – pytanie nr 6 odpowiadacie państwo, że drzwi zostały uwzględnione w poz. 200 przedmiaru.
wg przedmiaru są to drzwi do wc z ramką o wym. 80x205 jednoskrzydłowe. natomiast wg zestawienia stolarki i projektu są to drzwi dwuskrzydłowe 160x210 stalowe . proszę o wyjaśnienie
Odpowiedź nr 1
W ofercie należy uwzględnić dodatkową pozycję nr 107A z KNR-W 2-02 poz. 1040-02. Montaż drzwi aluminiowych pełnych ocieplanych dwuskrzydłowych D-3 kompletne – 1 szt.
UWAGA !!!
W związku z koniecznością przygotowania odpowiedzi na zapytania, które wpłynęły w niniejszym postępowaniu, Zamawiający uznaje dotychczasowe terminy na składanie i otwarcie ofert na dzień 07.02.2013 za nieaktualne.
W oparciu o art.38 ust.4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych Zamawiający ustalił nowe terminy składania i otwarcia ofert :
- Składanie ofert do dnia 12.02.2013 godz. 10.00
- Otwarcie ofert dian 12.02.2013 godz. 10.30
Ogłoszenie powiązane:
Ogłoszenie nr 12917-2013 z dnia 2013-01-23 r. Ogłoszenie o zamówieniu - Brzeźnica
Budowa kompleksu sportowo - rekreacyjnego w celu rozwoju społeczno - kulturalnego i wspierania aktywności fizycznej mieszkańców wsi Łączany Zaprojektowany budynek klubu sportowego w Łączanach posiada następujące parametry: -...
Termin składania ofert: 2013-02-07
Numer ogłoszenia: 47168 - 2013; data zamieszczenia: 04.02.2013
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.
Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 12917 - 2013 data 23.01.2013 r.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Urząd Gminy Brzeźnica, 34-114 Brzeźnica, woj. małopolskie, tel. 033 8792029 wew. 34, fax. 033 879 20 92.
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
- Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.4.4.
- W ogłoszeniu jest: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.02.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Brzeźnicy 34-114 Brzeźnica 57 II piętro pokój nr 36.
- W ogłoszeniu powinno być: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.02.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Brzeźnicy 34-114 Brzeźnica 57 II piętro pokój nr 36.
PYTANIA I ODPOWIEDZI DO PRZETARGU
Dotyczy zadania: „Budowa kompleksu sportowo - rekreacyjnego w celu rozwoju społeczno-kulturalnego i wspierania aktywności fizycznej mieszkańców wsi Łączany”
W odpowiedzi na zapytania jednego z zainteresowanych postępowaniem przetargowym wyjaśniamy co następuje:
ZAPYTANIE NR 1
Pytanie 1
W pozycji 12 przedmiaru jest błędnie wyliczona ilość ławę fundamentowych. Wg nas powinno być :
ŁF-2(16,6 + 7,45*2+2,95+4,60)*0,7*0,3=8,20m3‑
Ł-3(3,65)*0,6*0,3=0,657m3
Razem = 8,857m3
Prosimy o poprawnie przedmiaru.
Odpowiedź 1
W poz. 12 należy przyjąć ławy fundamentowe w ilości 11,561m3
ŁF-1 (16,6+7,45*2+2,95+4,6+4,68*2)*0,7*0,3= 10,166m3
ŁF-3 (3,65+4,10)*0,6*0,3 = 1,395m3
-------------------------------------------------------------------------
Razem = 11,561m3
Ława ŁF-3 dł.4,10m została przyjęta dodatkowo dla równomiernego posadowienia ściany fundamentowej pod schody.
Pytanie 2
W pozycji 16 i 18 przedmiaru istnieje wyliczenie ilości odnośnie ścian betonowych pod schody wewnętrzne:
(0,22*2+0,75*2+3,85)*0,94
Zupełnie nie zgadza się to z rysunkiem. Proszę o wyjaśnienie rozwiązania projektowego fundamentu pod schody zewnętrzne.
Odpowiedź 2
W poz. 16 i 18 prawidłowo wyliczono ilości ścian fundamentowych.
Ściany fundamentowe pod schody zewnętrzne wys. 0,94m zostaną posadowione na ławach fundamentowych zgodnie z rys. K-01 oraz dodatkowej ławie dł.4,10m.
Pytanie 3
W pozycji 43 przedmiaru „wieńce monolityczne…” powinno być:
(7,38*2+5,43*2+4,53)*0,25*0,25
Ponieważ wieńce ścian wewnętrznych mają wymiar 25x25cm.
Odpowiedź 3
W poz. 43 należy przyjąć wieńce w ilości 1,884m3.
(7,38*2+5,43*2+4,53)*0,25*0,25=1,884m3
Pytanie 4
W pozycji 70 przedmiaru w pomieszczeniu ½ policzony jest wentylator EDM. Brak go jednak na rzucie. Proszę o wyjaśnienie czy ma on być montowany i gdzie. Proszę o wskazanie przewodu do którego ma być podłączony.
Odpowiedź 4
Poz. 70 należy wycenić zgodnie z przedmiarem robót. Omyłkowo podano w przedmiarze pom. 1/2 zamiast 1/4 (WC).
Pytanie 5
W przedmiarze w pozycji 161 przewidziano pas nadrynnowy i podrynnowy z płyt OSB. Natomiast w pozycji 163 brak obróbek blacharskich pasów nadrynnowego i podrynnowego. Proszę o skorygowanie przedmiaru.
Odpowiedź 5
W poz. 161 należy przyjąć montaż płyt OSB ilości 27,024m2.
(17,02+8,38*2)*0,9= 27,024m2
W poz. 163 należy przyjąć obróbki w ilości 64,982m2
(17,02+8,38*2)*1,0 = 33,78m2
(15,35+8,38*2)*0,65= 20,872m2
15,65*0,33 = 5,165m2
15,65*0,33 = 5,165m2
-----------------------------------------------------------------
Razem = 64,982m2
Pytanie 6
Na przekroju C-C pokazany jest klocek drewniany do którego przymocowana jest rynna. Brak tego elementu w przedmiarze. Proszę o wyjaśnienie i szczegół architektoniczny tego elementu.
Odpowiedź 6
W ofercie należy uwzględnić dodatkową pozycję nr 154A z KNR-202 poz.0406-02
Murłaty - przekrój poprzeczny drewna ponad 180cm2 z tarcicy nasyconej - belki drewniane o przekroju 16x15cm dł. 15,65mb impregnowane ciśnieniowo, mocowana do płyty żelbetowej mechanicznie kotwami stalowymi M16 dł. 30cm w rozstawie co 80cm.
ZAPYTANIA NR. 2
Pytanie 1:
W przedmiarze w OGÓLNEJ CHARAKTERYSTYCE OBIEKTU w pkt 4.7.2 jest napisane:
- balustrada okienna stalowa (konstrukcja z rur stal. dz: 50 mm, wypełnienie z płaskownika o prześwicie do 12 cm, cynkowane ogniowo i malowane proszkowo)
Natomiast na rysunku A-08 przy drzwiach balkonowych B3 zaprojektowana jest balustrada z profili ze stali nierdzewnej.
Ponadto na rysunku A-09 jest pokazana w oknie O4 z balustrada ze stali nierdzewnej, której brak w przedmiarze
Proszę o podanie z jakiego materiału i jaka balustrade wycenić. Proszę odnieść się do balustrady na balkonie i przy drzwiach D2 (rys. A-07), która w przedmiarze występuje jako:
- balustrada balkonowa stalowa (konstrukcja z rur stal. dz: 50 mm, wypełnienie z płaskownika o prześwicie do 12 cm, cynkowane ogniowo i malowane proszkowo) – pkt 7.7.1.
Odpowiedź 1:
Balustrady należy wycenić zgodnie z przedmiarem robót.
Pytanie 2:
W przedmiarze w pozycji 145 jest wycena wyrzutnia ROTOWENT fi 150. Natomiast w projekcie na rysunkach elewacyjnych (np. A-10) zaprojektowane są rury wentylacyjne ocieplane nierdzewne. To samo jest napisane w opisie technicznym w pkt. 6.13. Kominy. Proszę o rozwiązanie techniczne.
Odpowiedź 2:
Poz. 145 należy wycenić zgodnie z przedmiarem robót.
Pytanie 3:
W projekcie (rys. A-07) jest pokazany zegar natynkowy z mechanizmem w ścianie firmy OSTAR Electronies. Brak tego elementu w przedmiarze. Czy należy to wycenić. Brak w projekcie zasilania tego zegara. Prosimy o rozwiązanie projektowe.
Odpowiedź 3:
Nie należy wyceniać zegara natynkowego.
Pytanie 4:
Czy należy wycenić meble i urządzenia pokazane na rzutach. Jeśli tak to proszę o dane techniczne?
Odpowiedź 4:
Nie należy wyceniać mebli i urządzeń pokazanych na rzutach projektu architektoniczno-budowlanego.
Pytanie 6
Brak w przedmiarze drzwi D3. Proszę o uzupełnienie przedmiaru.
Odpowiedź 5:
Drzwi D3 zostały uwzględnione w poz. 200 przedmiaru robót.
Pytanie 7:
Brak wyłazu dachowego w przedmiarze. Proszę o uzupełnienie i podanie typu.
Odpowiedź 6:
W ofercie należy uwzględnić dodatkową pozycję nr 154B z KNR-W 2-02 poz.1016-07. Wyłaz dachowy fabrycznie wykończony KOMINIARCZYK 80/30, lub równoważne w ilości 1szt.
UWAGA
Zamieszczono nowy załącznik
Zestawienie stolarki okiennej i drzwiowej - rysunek
UWAGA ZMIANA SIWZ
Aktualny SIWZ do pobrania w załącznikach do przetargu
"Uwaga - zmiany w załączniku nr 10 pkt.4"
Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:
Brzeźnica: Budowa kompleksu sportowo - rekreacyjnego w celu rozwoju społeczno - kulturalnego i wspierania aktywności fizycznej mieszkańców wsi Łączany.
Numer ogłoszenia: 12917 - 2013; data zamieszczenia: 23.01.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Brzeźnica , 34-114 Brzeźnica, woj. małopolskie, tel. 033 8792029 wew. 34, faks 033 879 20 92.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.brzeznica.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa kompleksu sportowo - rekreacyjnego w celu rozwoju społeczno - kulturalnego i wspierania aktywności fizycznej mieszkańców wsi Łączany..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa kompleksu sportowo - rekreacyjnego w celu rozwoju społeczno - kulturalnego i wspierania aktywności fizycznej mieszkańców wsi Łączany Zaprojektowany budynek klubu sportowego w Łączanach posiada następujące parametry: - powierzchnia zabudowy : 142,7m2 - powierzchnia użytkowa - 204,9 m2 - powierzchnia całkowita - 224,6 m2 - kubatura - 985,0 m3 - wysokość budynku - 9,60 m - szerokość budynku - 16,39m -długość budynku - 8.89m Szczegółowy zakres robót jest zawarty w przedmiarze robót oraz dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Wszystkie przedstawione w dokumentacji materiały należy traktować jako informację uściślającą i przykładową niezbędną przy określeniu wymaganego standardu. Dopuszcza się użycie do realizacji robót budowlanych produktów równoważnych, co do ich jakości i docelowego przeznaczenia, które spełniają funkcję i walory użytkowe przy zachowaniu parametrów technologiczno - technicznych podanych w dokumentacji projektowej.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.20.00.00-9, 45.31.00.00-3, 45.33.00.00-9, 45.33.30.00-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 01.07.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 10.000.00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych ) 2. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 07.02.2013r do godz. 10:00. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a ) pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Bank Spółdzielczy w Brzeźnica, Nr 63 8112 0008 0000 0358 2000 0050 z podaniem tytułu: Wadium - Budowa kompleksu sportowo - rekreacyjnego w celu rozwoju społeczno - kulturalnego i wspierania aktywności fizycznej mieszkańców wsi Łączany b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
- III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- O udzielenie mogą ubiegać się Wykonawcy którzy spełniają warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/ nie spełnia.
- III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- w celu potwierdzenia warunków posiadania przez wykonawcę wiedzy i doświadczenia : Wykonawca musi wykazać, że wykonał, co najmniej 1 robotę budowlaną (odpowiadającą rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia) w zakresie niezbędnym do wykazania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanej w okresie ostatnich 5 latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości daty i miejsca wykonania. Wykonawca potwierdzi spełnianie niniejszego warunku udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże, że w tym okresie, wykonał co najmniej 1 zamówienie na roboty budowlane o wartości nie mniejszej niż 600.000 zł brutto, którego przedmiotem była budowa modernizacja lub przebudowa budynku o kubaturze 700m3.Do wykazu należy załączyć dokument potwierdzający, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
- III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- W celu potwierdzenia niniejszego warunku należy złożyć oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 8 do SIWZ oraz wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ) w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacji o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykonawca potwierdzi spełnianie niniejszego warunku udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże, że dysponuje: Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w tym, co najmniej jedną osobą, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia tj:, a) do pełnienia funkcji kierownika budowy - osoby z uprawnieniami budowlanymi bez ograniczeń konstrukcyjno budowlanymi b) do pełnienia funkcji kierownika robót - osoby z uprawnieniami budowlanymi w zakresie sieci instalacji elektrycznych c) do pełnienia funkcji kierownika robót - osoby z uprawnieniami budowlanymi w zakresie sieci instalacji sanitarnych d) do pełnienia funkcji kierownika robót - osoby z uprawnieniami budowlanymi w zakresie sieci instalacji gazowych Do oferty należy dołączyć oświadczenie Wykonawcy, że zaproponowane osoby posiadają wymagane uprawnienia i przynależą do właściwej izby samorządu zawodowego, jeżeli taki wymóg na te osoby nakłada Prawo budowlane.
- III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Wykonawca musi wykazać się posiadaniem opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia minimum 800.000 zł
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
- III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
- III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Informacja o przewidywanych zmianach postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której Zamawiający dokona wyboru Wykonawcy. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy następujących przypadkach: 1 Zmiany przepisów prawnych mających wpływ na przebieg realizacji umowy a w szczególności zmiany przepisów podatkowych. 2 Zmiany nazwy lub adresu wykonawcy spowodowane zmianą formy organizacyjno prawnej - przekształceniem. 3 Zmiany terminu realizacji zamówienia będącego wynikiem: a wystąpienia niesprzyjających warunków atmosferycznych lub przyczyn technologicznych albo technicznych powodujących konieczność całkowitego przerwania prac, co zostanie potwierdzone przez inspektora nadzoru wpisem do dziennika budowy termin realizacji zadania zostanie przedłużony o taką ilość dni kalendarzowych na jaką roboty zostały przerwane. b wystąpienia konieczności wykonania robót dodatkowych. Termin wykonania zamówienia zostanie przesunięty odpowiednio o czas: - wstrzymania robót ze względu na warunki atmosferyczne, - niezbędny do wykonania robót nieprzewidzianych. b Wstrzymania robót budowlanych przez uprawniony organ c Zmiany osób, które będą kierować wykonaniem zamówienie. Wykonawca zaproponuje zmianę w następujących przypadkach: 1- śmierci, choroby lub innych zdarzeń losowych, 2- niewywiązywania się z obowiązków wynikających z umowy, 3- jeżeli zmiana kluczowego specjalisty stanie się konieczna z jakichkolwiek przyczyn niezależnych od wykonawcy np. rezygnacja. 2. Wykonawca wnioskujący o zmianę umowy, przedkłada Zamawiającemu pisemne uzasadnienie konieczności wprowadzenia zmian do umowy. 3. Warunkiem dokonania zmian postanowień umowy jest zgoda obu stron wyrażona na piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany w formie aneksu do umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.brzeznica.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Brzeźnicy 34-114 Brzeźnica 57 II piętro pokój nr 36.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.02.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Brzeźnicy 34-114 Brzeźnica 57 II piętro pokój nr 36.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie współfinansowane w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 - oś 3 Jakość życia na obszarach wiejskich i różnicowanie gospodarki wiejskiej - działanie 313, 322, 323 Odnowa i rozwój wsi.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Załączniki do pobrania:
1. | SIWZ | pobierz |
2. | Załącznik nr 10 Charakterystyka i przedmiary robót | pobierz |
3. | Załącznik nr 12 Dokumentacja projektowa | pobierz |
4. | Załącznik nr 13 specyfikacja techniczna | pobierz |
5. | Załącznik nr 12 - 1 Elektryka | pobierz |
6. | Zestawienie stolarki okiennej i drzwiowej - rysunek | pobierz |