Brzeźnica: Remont dróg gminnych w miejscowościach : Bęczyn droga nr K470003, Nowe Dwory droga nr K 470029, Marcyporęba droga nr K470022, Paszkówka droga nr K 470033 i nr K 470030, Łączany droga nr K 470036 i Sosnowice droga nr K470043 w ramach usuwania skutków klęsk żywiołowych.
Numer ogłoszenia: 176927 - 2010; data zamieszczenia: 06.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
Numer ogłoszenia: 189499 - 2010; data zamieszczenia: 15.07.2010 Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu. Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 176927 - 2010 data 06.07.2010 r. SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY Urząd Gminy Brzeźnica, 34-114 Brzeźnica, woj. małopolskie, tel. 033 8792029 wew. 34, fax. 033 879 20 92. SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU II.1) Tekst, który należy zmienić:
Aktualne załączniki do pobrania 15.07.2010 : 1. SIWZ zmienione >> pobierz 2. Załącznik nr 1 Specyfikacje techniczne >> pobierz 3. Załącznik nr 3.1. Oświadczenie art 22 >> pobierz 4. Załącznik nr 3.2. Oświadczenie 24 1 >> pobierz 5. Załącznik nr 3.3 Oswiadczenie 24. 2 >> pobierz 6. Załącznik nr 4 wykaz robót >> pobierz 7. Załącznik nr 5 wykaz osób >> pobierz 8. Załącznik nr 6 Oferta >> pobierz 9. Załącznik nr 7 - istotne dla stron postanowienia >> pobierz 10. Przedmiar drogi - PDF >> pobierz Część załączników została spakowana.
|
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
Numer ogłoszenia: 183107 - 2010; data zamieszczenia: 09.07.2010 Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu. Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 176927 - 2010 data 06.07.2010 r. SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY Urząd Gminy Brzeźnica, 34-114 Brzeźnica, woj. małopolskie, tel. 033 8792029 wew. 34, fax. 033 879 20 92. SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU II.1) Tekst, który należy zmienić:
|
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Brzeźnica , 34-114 Brzeźnica, woj. małopolskie, tel. 033 8792029 wew. 34, faks 033 879 20 92.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.brzeznica.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont dróg gminnych w miejscowościach : Bęczyn droga nr K470003, Brzeźnica droga do stacji PKP dz. 835/2 i Dębina dz. 675/3, Nowe Dwory droga nr K 470029, Marcyporęba droga nr K470022, Paszkówka droga nr K 470033 i nr K 470030, Łączany droga nr K 470036 i Sosnowice droga nr K470043 w ramach usuwania skutków klęsk żywiołowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Bęczyn - droga nr K 470003 - do kapliczki (w km 0+745 - 0+900) wykonanie nawierzchni asfaltowej 2.Brzeźnica- do Stacji PKP dz. Nr 835/2 ( w km 0+000 - 0+100) wykonanie nawierzchni asfaltowej 3.Brzeźnica -Dębina dz. Nr 675/3 od drogi powiatowej nr K1775 ( w km 0+000 - 0+300) wykonanie nawierzchni asfaltowej 4.Nowe Dwory droga nr K470029 - droga od Filka do przejazdu kolejowego- ( w km 0+000 - 0+411) wykonanie nawierzchni asfaltowej 5.Marcyporęba - droga nr K 470022 - za szkołą ( w km 0+750 - 1 + 080) wykonanie nawierzchni asfaltowej 6.Paszkówka droga nr K470033 - ( w km 0+150 - 0+800) 7.Paszkówka - droga nr K 470030- centrum k baru (0+000 - 0+200) wykonanie nawierzchni asfaltowej 8.Łączany - droga nr K 470036 ul. Kolejowa k. Bryły (0+000 - 0+092) wykonanie nawierzchni asfaltowej 9.Sosnowice - droga nr K470043 Stawki do przepustu (0+400 - 0+700) wykonanie nawierzchni asfaltowej.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.23.32.20-7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.10.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości 5.000,00 zł słownie: pięć tysięcy złotych 00/100 do dnia 22.07.2010r. do godz. 10: 00 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu; -poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42 poz. 275 z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na konto zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Brzeźnicy nr r-ku 63 8112 0008 0000 0358 2000 0050 z dopiskiem - Remont dróg gminnych w miejscowościach : Bęczyn droga nr K470003, Brzeźnica droga do stacji PKP dz. 835/2 i Dębina dz. 675/3, Nowe Dwory droga nr K 470029, Marcyporęba droga nr K470022, Paszkówka droga nr K 470033 i nr K 470030, Łączany droga nr K 470036 i Sosnowice droga nr K470043 w ramach usuwania skutków klęsk żywiołowych
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
- III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
- Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 1 robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia
- III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
- Wykonawca musi wykazać się dysponowaniem, co najmniej osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności: - drogowej, zgodnie z art. 13 ust.1 pkt. 2 oraz art. 14 ust. 1 pkt 2a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156 poz. 1118 z późn zm.) lub odpowiadających wydanych na podstawie wcześniejszych przepisów,
- III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
- Wykonawca musi wykazać się posiadaniem opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 500 000,00 zł;
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
- III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
- III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
-
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Wszelkie zmiany umowy będą wymagać formy pisemnej pod rygorem ich nieważności. 2. Wprowadzenie istotnych zmian w umowie może wynikać z następujących okoliczności: a) gdy z przyczyn organizacyjnych konieczna będzie zmiana osób upoważnionych do dokonywania czynności i zmiana danych teleadresowych określonych w umowie, b) gdy z powodu złych warunków atmosferycznych lub wystąpienia robót dodatkowych nastąpi przedłużenie terminu wykonania przedmiotu umowy, o którym mowa w § 2 ust.3 umowy. 3. Zmiana umowy dokonana z naruszeniem ust.1i 2 będzie nieważna. 4. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, zobowiązany będzie przy podpisaniu umowy przedłożyć polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca ubezpieczony jest od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie niższą niż określona w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, obowiązującą przez cały okres realizacji umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.brzeznica.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Brzeźnicy 34-114 Brzeźnica 57 Pokój nr 36.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.07.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Brzeźnicy 34-114 Brzeźnica 57 Pokój nr 36.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Załączniki do pobrania stare :
1. SIWZ zmienione >> pobierz
2. Załącznik nr 1 Specyfikacje techniczne >> pobierz
3. Załącznik nr 3.1. Oświadczenie art 22 >> pobierz
4. Załącznik nr 3.2. Oświadczenie 24 1 >> pobierz
5. Załącznik nr 3.3 Oswiadczenie 24. 2 >> pobierz
6. Załącznik nr 4 wykaz robót >> pobierz
7. Załącznik nr 5 wykaz osób >> pobierz
8. Załącznik nr 6 Oferta >> pobierz
9. Załącznik nr 7 - istotne dla stron postanowienia >> pobierz
10. Przedmiar drogi - PDF >> pobierz
Część załączników została spakowana.