!!! UWAGA !!!
Jesteś na stronie
archiwum.brzeznica.pl

 

Niniejsza strona zawiera tylko i wyłącznie dane Archiwalne od 2009 roku do 25.04.2018r.

Z dniem 01.05.2018r. wszystkie aktualne informacje zamieszczane są pod adresem brzeznica.pl oraz brzeźnica.pl

 

 

!!!   WERSJA ARCHIWALNA   !!!

 

Przetarg - Remont, przebudowa i budowa w budynku

stopka po ryby

 

 

Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:

www.ospbrzeznica.pl,  www.brzeznica.pl

 

Brzeźnica: Remont, przebudowa i budowa w budynku oraz remont infrastruktury wokół niego w celu utworzenia Izby regionalnej Doliny Karpia w Brzeźnicy


Numer ogłoszenia: 150913 - 2014; data zamieszczenia: 10.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ochotnicza Straż Pożarna w Brzeźnicy , Brzeźnica 190, 34-114 Brzeźnica, woj. małopolskie, tel. 33 879 21 41, faks 33 879 20 92.

  1. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Ochotnicza Straż Pożarna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont, przebudowa i budowa w budynku oraz remont infrastruktury wokół niego w celu utworzenia Izby regionalnej Doliny Karpia w Brzeźnicy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Remont, przebudowa i budowa w budynku oraz remont infrastruktury wokół niego w celu utworzenia Izby regionalnej Doliny Karpia w Brzeźnicy. 1) Inwestycja obejmuje wykonanie robót budowlano - remontowych obejmujących w szczególności: 1.ROBOTY REMONTOWO - BUDOWLANE BUDYNKU 1.1 Remont pokrycia dachu w tym: remont pokrycia dachu , uzupełnienie i wymiana częściowa dachówki ceramicznej i gąsiorów, wymiana łacenia dachu pod pokrycie dachówką , wymiana obróbek blacharskich na obróbki z blachy powlekanej, wymiana rynien dachowych stalowych na (systemowe) półokrągłe, wymiana rur spustowych stalowych na (systemowe) okrągłe , montaż ław kominiarskich systemowych, montaż płotka przeciw śniegowego , montaż włazu dachowego. 1.2. Remont stropu nad parterem w tym : rozebranie elementów stropów drewnianych, podłóg ślepych, rozebranie ścian , filarów i kolumn z cegieł na zaprawie, rozebranie schodów ( biegów) o konstrukcji drewnianej, izolacje cieplne i przeciwdźwiękowe z wełny mineralnej o gr 20 cm, izolacje z folii polietylenowej, ślepa podłoga z płyt OSB, schody drewniane dwubiegowe prostobieżne, balustrady schodowe. 1.3. Tynki i okładziny wewnętrzne w tym : okładziny gipsowo kartonowe na stropach, ścianach, tynki gładzie jednowarstwowe wewnętrzne , dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi powierzchni wewnętrznych, remont posadzek w tym rozbiórka podług drewnianych, wykonanie chudziaka, izolacja z papy termozgrzewalnej, z płyt styropianowych, wylewka cementowa, ułożenie płytek, wykonanie cokolika. 1.4. Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w tym : wymiana okien skrzynkowych na okna uchylno - rozwieralne z PCV, obsadzenie podokienników - parapet wewnętrzny , wymiana parapetów zewnętrznych z blachy ocynkowanej , wymiana stolarki drewnianej na drzwi aluminiowe 1.5. Elewacja, schody zewnętrzne, pochylnia w tym : oczyszczenie elewacji drewnianej z wygładzeniem powierzchni, zdjęcie farby olejnej, spoinowanie murów, hydrofobizacja , budowa pochylni dla niepełnosprawnych, remont schodów zewnętrznych. 1.6. Zagospodarowanie terenu w tym wykonanie : mechaniczne i ręczne profilowanie i zagęszczanie podłoża, krawężniki betonowe najazdowe , obrzeża betonowe, nawierzchnie z kostki brukowej, ogrodzenie systemowe, bramy stalowe. 2 . INSTALACJE SANITARNE , C.O. I GAZU 2.1.instalacja c.o - urządzenia i rurociągi 2.2. Grzejniki 2.3. Instalacja wewnętrzna gazu 3. INSTALACJE SANITARNE WEWNĘTRZNE WOD-KAN 3.1 Instalacja wodociągowa wody zimnej 3.2 Instalacja wody ciepłej 3.3 Kanalizacja sanitarna 4. INSTALACJE ELEKTRYCZNE WEWNĘTRZNE WRAZ Z INSTALACJĄ PRZYŁĄCZA DO BUDYNKU 4.1 Instalacje elektryczne zewnętrzne 4.2. Instalacje elektryczne wewnętrzne 2) INWESTYCJA OBEJMUJE ZAKUP I MONTAŻ WYPOSAŻENIA w tym: stoły konferencyjne - 4 szt., gabloty wystawiennicze - 4 szt, podwieszany system wystawienniczy aneks kuchenny - zestaw zintegrowany (sprzęt AGD wolnostojący tj. zamontowany na blacie zlewozmywak z szafką, lodówka i kuchenka gazowa) - 1 kpl.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.32.00.00-6, 45.26.25.00-6, 45.26.10.00-4, 45.41.00.00-4, 45.42.10.00-4, 45.43.00.00-0, 45.44.00.00-3, 45.45.00.00-6, 45.33.00.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.11.2014.

 

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 4.000,00 PLN (słownie: cztery tysiące pięćset złotych ) 2. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 25.07.2014r do godz. 10:00 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a ) pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Bank Spółdzielczy w Brzeźnica, Nr 49 8112 0008 0000 0752 2000 0010 z podaniem tytułu: Wadium - Remont, przebudowa i budowa w budynku oraz remont infrastruktury wokół niego w celu utworzenia Izby regionalnej Doliny Karpia w Brzeźnicy b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 4. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 5. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na okres związania ofertą. 6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Prawo zamówień publicznych.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy spełnią warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia / nie spełnia
  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  1. w celu potwierdzenia warunków posiadania przez wykonawcę wiedzy i doświadczenia : Wykonawca musi wykazać, że wykonał, co najmniej 1 robotę budowlaną (odpowiadającą rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia) w zakresie niezbędnym do wykazania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanej w okresie ostatnich 5 latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości daty i miejsca wykonania. Wykonawca potwierdzi spełnianie niniejszego warunku udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże, że w tym okresie, wykonał co najmniej 1 zamówienie na roboty budowlane o wartości nie mniejszej niż 200.000 zł brutto, którego przedmiotem była/y modernizacja, remont lub przebudowa, budowa budynku odpowiadająca rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. Do wykazu należy załączyć dokument potwierdzający, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  1. W celu potwierdzenia niniejszego warunku należy złożyć oświadczenie zgodnie z załącznikiem nr 8 do SIWZ oraz wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ) w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacji o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykonawca potwierdzi spełnianie niniejszego warunku udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże, że dysponuje: osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w tym, co najmniej jedną osobą, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia tj.: a) osoba z uprawnieniami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno- budowlanej - do pełnienia funkcji kierownika budowy b) osoba z uprawnieniami budowlanymi w zakresie sieci instalacji sanitarnych c) osoba z uprawnieniami budowlanymi w zakresie sieci instalacji gazowych d) osoba z uprawnieniami budowlanymi w zakresie sieci instalacji elektrycznej
  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  1. Wykonawca musi wykazać się posiadaniem opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia minimum 300.000 zł

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

formularz oferty, kalkulacja wykonania robót

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy następujących przypadkach: 1) Zmiany przepisów prawnych mających wpływ na przebieg realizacji umowy a w szczególności zmiany przepisów podatkowych. 2) Zmiany nazwy lub adresu wykonawcy spowodowane zmianą formy organizacyjno prawnej - przekształceniem. 3) Zmiany terminu realizacji zamówienia będącego wynikiem: a) wystąpienia niesprzyjających warunków atmosferycznych lub przyczyn technologicznych albo technicznych powodujących konieczność całkowitego przerwania prac, co zostanie potwierdzone przez inspektora nadzoru, termin realizacji zadania zostanie przedłużony o taką ilość dni kalendarzowych na jaką roboty zostały przerwane. b) wystąpienia konieczności wykonania robót dodatkowych. Termin wykonania zamówienia zostanie przesunięty odpowiednio o czas: - wstrzymania robót ze względu na warunki atmosferyczne, - niezbędny do wykonania robót nieprzewidzianych. b) Wstrzymania robót budowlanych przez uprawniony organ c) Zmiany osób, które będą kierować wykonaniem zamówienie. Wykonawca zaproponuje zmianę w następujących przypadkach: 1- śmierci, choroby lub innych zdarzeń losowych, 2- niewywiązywania się z obowiązków wynikających z umowy, 3- jeżeli zmiana kluczowego specjalisty stanie się konieczna z jakichkolwiek przyczyn niezależnych od wykonawcy np. rezygnacja. 6.2. Wykonawca wnioskujący o zmianę umowy, przedkłada Zamawiającemu pisemne uzasadnienie konieczności wprowadzenia zmian do umowy. 6.3. Warunkiem dokonania zmian postanowień umowy jest zgoda obu stron wyrażona na piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany w formie aneksu do umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ospbrzeznica.pl, www.brzeznica.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:Urząd Gminy w Brzeźnicy, ul. Krakowska 109, 34-114 Brzeźnica, pok. nr 5.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.07.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Brzeźnicy, ul. Krakowska 109, 34-114 Brzeźnica, pok. nr 5.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Operacja współfinansowana przez Unię Europejską ze środków Programu Operacyjnego Zrównoważony rozwój sektora rybołówstwa i nadbrzeżnych obszarów rybackich 2007-2013 w ramach środka 4.1. Rozwój obszarów zależnych od rybactwa z wyłączeniem realizacji operacji polegających na funkcjonowaniu lokalnej grupy rybackiej (LGR) oraz nabywaniu umiejętności i aktywizacji lokalnych społeczności.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Załączniki do pobrania:

 

1.  SIWZ pobierz
2.  Załącznik nr 10 przedmiary robót, kalkulacja wykonania robót, wykaz wyposażenia pobierz
3.  Załącznik nr 11 dokumentacja techniczna pobierz

 

 

malownicza1

Zebraliśmy dla Państwa archiwalne numery gazety „Taka Malownicza Gmina”. Serdecznie zapraszamy.

 

 

Przejdź do archiwum

 

SZL_MAL_170