Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:
UWAGA !!! ZMIANA OGŁOSZENIA
Ogłoszenie powiązane:
Ogłoszenie nr 91682-2014 z dnia 2014-03-18 r. Ogłoszenie o zamówieniu - Brzeźnica
Zakres rzeczowy obejmuje: 1. ŚCIEŻKA - CHODNIK DLA PIESZYCH WRAZ Z ODWODNIENIEM przy drodze powiatowej nr Ryczów-Łączany w km 8+403 do 8+568 oraz 8+619 do 8+722 w miejscowości Łączany, odcinek chodnika o długości 165+103 = 268 mb w...
Termin składania ofert: 2014-04-02
Numer ogłoszenia: 92368 - 2014; data zamieszczenia: 19.03.2014
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.
Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 91682 - 2014 data 18.03.2014 r.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Urząd Gminy Brzeźnica, 34-114 Brzeźnica, woj. małopolskie, tel. 033 8792029 wew. 34, fax. 033 879 20 92.
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
- Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: I.1.
- W ogłoszeniu jest: Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów : www.brzeznica.pl.
W ogłoszeniu powinno być: Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów : nie dotyczy.
Brzeźnica: Stworzenie produktu turystyczno - rekreacyjnego wykorzystującego potencjał Wisły i Kanału Małopolskiego (Łączany - Brzeźnica) poprzez utworzenie ścieżki ornitologicznej, szlaku żeglugowego wraz z przystaniami wodnymi i montażem małej architektury
Numer ogłoszenia: 91682 - 2014; data zamieszczenia: 18.03.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Brzeźnica , 34-114 Brzeźnica, woj. małopolskie, tel. 033 8792029 wew. 34, faks 033 879 20 92.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.brzeznica.ug.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.brzeznica.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Stworzenie produktu turystyczno - rekreacyjnego wykorzystującego potencjał Wisły i Kanału Małopolskiego (Łączany - Brzeźnica) poprzez utworzenie ścieżki ornitologicznej, szlaku żeglugowego wraz z przystaniami wodnymi i montażem małej architektury.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres rzeczowy obejmuje: 1. ŚCIEŻKA - CHODNIK DLA PIESZYCH WRAZ Z ODWODNIENIEM przy drodze powiatowej nr Ryczów-Łączany w km 8+403 do 8+568 oraz 8+619 do 8+722 w miejscowości Łączany, odcinek chodnika o długości 165+103 = 268 mb w tym: - budowa chodnika z kostki betonowej brukowej - 268 mb - budowa zjazdów z kształtek bet. gr. 8 cm na pow. 30,00 m2 - zabudowa krawężników betonowych wystających i na płask na dług. 272,00 mb - zabudowa obrzeży na dł. 268,00 mb - budowa sączka odwadniającego Ø 200 na długości 152,00 mb - zabudowa studni rewizyjnych - 5 szt - zabudowa wypustów ulicznych z przykanalikami - 4 szt. - przebudowa kabli elektroenergetycznych - poręcze ochronne , sztywne na dług. 110 mb. 2. PRZYSTAŃ W BRZEŹNICY - Wykonanie koryta głęb. 0,25 m z wywozem gruntu - 106,5 m3 - Ławy z oporem z betonu B15 pod krawężniki - 10,7 m3 - Krawężniki betonowe szare wtopione (najazdowe) o wymiarach 12x25 cm na podsypce cementowo-piaskowej - 8,0 mb - Krawężniki betonowe szare wystające o wymiarach 15x30 cm na podsypce cementowo-piaskowej - 152,0 mb - Podbudowa z tłucznia kamiennego łamanego, warstwa dolna o grub. 15 cm - 378,0 m2 - Podbudowa z tłucznia kamiennego łamanego, warstwa górna o grub. 10 cm - 378,0 m2 - Wykonanie wykopów pod stopy fundamentowe - 9,90 m3 - Wykonanie stóp fundamentowych 60x60x40+25x25x60 z betonu C20/25 (B25) - 4 szt. - Izolacje powłokowe roztworem asfaltowym stóp fundamentowych - 7,68 m2 - Zasypanie wykopów - 8,92 m3 - Montaż altany o wymiarach; szer. 3,28 m, dług. 4,50 m, wys. 4,31 m (dach dwuspadowy kryty dachówką ceramiczną na deskowaniu pełnym, obróbki blacharskie z blachy powlekanej, konstrukcja z krawedziaków 20x20 cm, elementy widoczne strugane i profilowane, wszystkie elementy drewniane impregnowane i malowane - 1kpl - Montaż stołu i dwóch ławek dług. 2,0 m - 1 kpl - Wywóz nadmiaru gruntu - 0,98 m3 3. PRZYSTAŃ W ŁĄCZANACH - Rozbiórka istniejącej płyty betonowej zbrojonej - 7,4 m3 - Rozbiórka pomostu drewnianego wraz z konstrukcja - 1,7 m3 - Wykonanie nowej płyty żelbetowej grub. 20 cm z betonu C20/25 (B25) - 9,90 m3 - Zbrojenie płyty podwójną siatką z prętów fi: 6 mm o oczkach 15x15 cm - 296 kg - Wykonanie dylatacji płyty betonowej przez ciecie piłą diamentową szczelin o głębokości 8 cm (pola o bokach 3,9x2,1 m) - 24,4 mb - Zalanie szczelin dylatacyjnych kitem elastycznym - 24,4 mb - Wykonanie podpór żelbetowych 40x40 cm z betonu C20/25 (B25) - 1,73 m3 - Wykonanie koszy z siatki stalowej ocynk. o wymiarach 6.0x1.2x1.5 m, wypełnione kamieniem - 10,8 m3 - Wykonanie pomostu z desek dębowych grub. 50 mm impregnowanych, w ramie stalowej z kątownika 50x50x6 mm - 7,2 m2 - Konserwacja ławek - 3 szt. - Konserwacja kosza na śmieci - 1 szt. - Konserwacja stojaka na rowery - 1 szt. - Wywóz i utylizacja gruzu - 9,1 m3 - Zakup i dostawa kajaków dwuosobowych z wiosłami - 4 kpl w tym: - Kajak dwuosobowy typu Prijon Cruiser II (bez instalacji do steru) lub równoważny - 4 szt. dł. 470 cm, szer.. 70 cm, waga 34 kg, pojemność kajaka 510 litrów, pojemność komory bagażowej 110 litów Kajak wyposażony w oddzielne kokpity dla każdego kajakarza. Dwa uchwyty do noszenia kajaka (dziób, rufa). Ergonomiczne siedzenie z regulowanymi oparciami. W Ryfie komora bagażowa - zamykana uszczelnioną pokrywą. mapniki z elastycznej gumy na pokładzie przed każdym kokpitem. Z przodu i z tyłu uniwersalny podnóżek typu (żeby piły). -Wiosła jednoczęściowe Dr Kajak lub równoważne - 8 szt. pióra o powierzchni 736 cm wykonane z sprężystego polietylenu. Drążek: duraluminium o śr. 30 mm, z owalną nakładką i okapnikami.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00-8, 45.11.12.00-0, 15.23.32.22-1, 45.23.24.52-5, 45.11.27.00-2, 45.23.32.80-5, 45.24.15.00-3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 24.06.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: 5.000 zł ( słownie: pięć tysięcy złotych 00/100) Wadium winno zostać wniesione przed upływem terminu składania ofert. Termin składania ofert do dnia 02.04.2014r, do godz. 10:00. 1) Wadium może być wniesione: a) w pieniądzu: (zgodnie z art.45 ust 7. ustawą Pzp, które należy wpłacić wyłącznie przelewem na rachunek bankowy Bank Spółdzielczy w Brzeźnica, Nr 63 8112 0008 0000 0358 2000 0050 z podaniem tytułu: wadium - Stworzenie produktu turystyczno - rekreacyjnego wykorzystującego potencjał Wisły i Kanału Małopolskiego (Łączany - Brzeźnica) poprzez utworzenie ścieżki ornitologicznej, szlaku żeglugowego wraz z przystaniami wodnymi i montażem małej architektury Kwota wadium wniesiona przelewem winna znaleźć się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) w gwarancjach bankowych, d) w gwarancjach ubezpieczeniowych, e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. (Dz. UNr 109 poz. 1158 z późn. zm.)
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
- III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- O udzielenie mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w SIWZ
- III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- W zakresie posiadanej wiedzy i doświadczenia: wykonawca wykaże wykonanie w okresie ostatnich 5 lat, co najmniej jednej roboty budowlanej w zakresie objętym przedmiotem zamówienia odpowiadającej wielkością i rodzajem robót budowlanych stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości minimum 260.000 zł brutto.
- III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- W zakresie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: Wykonawca oświadczy , że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia , które będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia tj:, a) do pełnienia funkcji kierownika budowy - osoby z uprawnieniami ogólnobudowlanymi b) do pełnienia funkcji kierownika robót - osoby z uprawnieniami budowlanymi w zakresie robót drogowych
- III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- W zakresie sytuacji ekonomicznej Wykonawca wykaże opłaconą polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia minimum 260.000 zł brutto
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy, w okolicznościach podanych poniżej: 1) Zmiana terminu wykonania umowy może nastąpić w przypadku: a) wystąpienia siły wyższej, przez którą należy rozumieć zdarzenie bądź połączenie zdarzeń zewnętrznych, obiektywnie niezależnych od Zamawiającego lub Wykonawcy, które zasadniczo i istotnie uniemożliwiają wykonywanie części lub całości zobowiązań wynikających z umowy, których nie można było przewidzieć. b) działania osób trzecich albo innych zdarzeń, które uniemożliwiają wykonanie części lub całości zobowiązań wynikających z umowy. c) zmiana terminu może nastąpić również w przypadkach, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp tj. wystąpienia zamówień dodatkowych niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia podstawowego, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia i które mają wpływ na termin realizacji zamówienia. 2) Zamawiający dopuszcza zmianę kierownika robót, oraz innych osób po stronie Wykonawcy i Zamawiającego, którzy biorą udział w realizacji przedmiotu zamówienia w sytuacji zdarzeń losowych uniemożliwiających mu pełnienie jego funkcji z zastrzeżeniem, że taka zmiana musi nastąpić na osoby, które spełniają warunki określone w SIWZ. Zmiana wymaga zgłoszenia w formie pisemnej w ciągu 3 dni od powzięcia informacji stanowiącej podstawę do wprowadzenia zmian. Zmiana ta nie wpłynie na zmianę terminu wykonania robót. 3) O wystąpieniu okoliczności mogących wpłynąć na zmianę terminów Wykonawca zobowiązany jest poinformować Zamawiającego pisemnie 4) Zmiany kierowników budowy. 2. Istotne dla stron postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego - stanowi załącznik nr 9 do SIWZ
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.brzeznica.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:Urząd Gminy w Brzeźnicy 34-114 Brzeźnica ul. Krakowska 109.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:02.04.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Brzeźnicy, 34-114 Brzeźnica, ul. Krakowska 109, pokój nr 34.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie współfinansowane w ramach działania 413 Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju dla operacji, które odpowiadają warunkom przyznania pomocy w ramach działania Odnowa i rozwój wsi objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007 - 2013.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Załączniki do pobrania:
1. | SIWZ | pobierz |
2. | Załącznik nr 11 przedmiar robót | pobierz |
3. | Załącznik nr 12 dokumentacja techniczna | pobierz |