!!! UWAGA !!!
Jesteś na stronie
archiwum.brzeznica.pl

 

Niniejsza strona zawiera tylko i wyłącznie dane Archiwalne od 2009 roku do 25.04.2018r.

Z dniem 01.05.2018r. wszystkie aktualne informacje zamieszczane są pod adresem brzeznica.pl oraz brzeźnica.pl

 

 

!!!   WERSJA ARCHIWALNA   !!!

 

Przetarg - Stworzenie produktu turystyczno - rekreacyjnego

UE LEADER PROW

Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:

 www.brzeznica.pl

 

UWAGA !!! ZMIANA OGŁOSZENIA

 

Ogłoszenie powiązane:

Ogłoszenie nr 91682-2014 z dnia 2014-03-18 r. Ogłoszenie o zamówieniu - Brzeźnica
Zakres rzeczowy obejmuje: 1. ŚCIEŻKA - CHODNIK DLA PIESZYCH WRAZ Z ODWODNIENIEM przy drodze powiatowej nr Ryczów-Łączany w km 8+403 do 8+568 oraz 8+619 do 8+722 w miejscowości Łączany, odcinek chodnika o długości 165+103 = 268 mb w...
Termin składania ofert: 2014-04-02

Numer ogłoszenia: 92368 - 2014; data zamieszczenia: 19.03.2014

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.

Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 91682 - 2014 data 18.03.2014 r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Urząd Gminy Brzeźnica, 34-114 Brzeźnica, woj. małopolskie, tel. 033 8792029 wew. 34, fax. 033 879 20 92.

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: I.1.
  • W ogłoszeniu jest: Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów : www.brzeznica.pl.

W ogłoszeniu powinno być: Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów : nie dotyczy.

 

 


 

Brzeźnica: Stworzenie produktu turystyczno - rekreacyjnego wykorzystującego potencjał Wisły i Kanału Małopolskiego (Łączany - Brzeźnica) poprzez utworzenie ścieżki ornitologicznej, szlaku żeglugowego wraz z przystaniami wodnymi i montażem małej architektury


Numer ogłoszenia: 91682 - 2014; data zamieszczenia: 18.03.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Brzeźnica , 34-114 Brzeźnica, woj. małopolskie, tel. 033 8792029 wew. 34, faks 033 879 20 92.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.brzeznica.ug.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.brzeznica.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

 

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Stworzenie produktu turystyczno - rekreacyjnego wykorzystującego potencjał Wisły i Kanału Małopolskiego (Łączany - Brzeźnica) poprzez utworzenie ścieżki ornitologicznej, szlaku żeglugowego wraz z przystaniami wodnymi i montażem małej architektury.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres rzeczowy obejmuje: 1. ŚCIEŻKA - CHODNIK DLA PIESZYCH WRAZ Z ODWODNIENIEM przy drodze powiatowej nr Ryczów-Łączany w km 8+403 do 8+568 oraz 8+619 do 8+722 w miejscowości Łączany, odcinek chodnika o długości 165+103 = 268 mb w tym: - budowa chodnika z kostki betonowej brukowej - 268 mb - budowa zjazdów z kształtek bet. gr. 8 cm na pow. 30,00 m2 - zabudowa krawężników betonowych wystających i na płask na dług. 272,00 mb - zabudowa obrzeży na dł. 268,00 mb - budowa sączka odwadniającego Ø 200 na długości 152,00 mb - zabudowa studni rewizyjnych - 5 szt - zabudowa wypustów ulicznych z przykanalikami - 4 szt. - przebudowa kabli elektroenergetycznych - poręcze ochronne , sztywne na dług. 110 mb. 2. PRZYSTAŃ W BRZEŹNICY - Wykonanie koryta głęb. 0,25 m z wywozem gruntu - 106,5 m3 - Ławy z oporem z betonu B15 pod krawężniki - 10,7 m3 - Krawężniki betonowe szare wtopione (najazdowe) o wymiarach 12x25 cm na podsypce cementowo-piaskowej - 8,0 mb - Krawężniki betonowe szare wystające o wymiarach 15x30 cm na podsypce cementowo-piaskowej - 152,0 mb - Podbudowa z tłucznia kamiennego łamanego, warstwa dolna o grub. 15 cm - 378,0 m2 - Podbudowa z tłucznia kamiennego łamanego, warstwa górna o grub. 10 cm - 378,0 m2 - Wykonanie wykopów pod stopy fundamentowe - 9,90 m3 - Wykonanie stóp fundamentowych 60x60x40+25x25x60 z betonu C20/25 (B25) - 4 szt. - Izolacje powłokowe roztworem asfaltowym stóp fundamentowych - 7,68 m2 - Zasypanie wykopów - 8,92 m3 - Montaż altany o wymiarach; szer. 3,28 m, dług. 4,50 m, wys. 4,31 m (dach dwuspadowy kryty dachówką ceramiczną na deskowaniu pełnym, obróbki blacharskie z blachy powlekanej, konstrukcja z krawedziaków 20x20 cm, elementy widoczne strugane i profilowane, wszystkie elementy drewniane impregnowane i malowane - 1kpl - Montaż stołu i dwóch ławek dług. 2,0 m - 1 kpl - Wywóz nadmiaru gruntu - 0,98 m3 3. PRZYSTAŃ W ŁĄCZANACH - Rozbiórka istniejącej płyty betonowej zbrojonej - 7,4 m3 - Rozbiórka pomostu drewnianego wraz z konstrukcja - 1,7 m3 - Wykonanie nowej płyty żelbetowej grub. 20 cm z betonu C20/25 (B25) - 9,90 m3 - Zbrojenie płyty podwójną siatką z prętów fi: 6 mm o oczkach 15x15 cm - 296 kg - Wykonanie dylatacji płyty betonowej przez ciecie piłą diamentową szczelin o głębokości 8 cm (pola o bokach 3,9x2,1 m) - 24,4 mb - Zalanie szczelin dylatacyjnych kitem elastycznym - 24,4 mb - Wykonanie podpór żelbetowych 40x40 cm z betonu C20/25 (B25) - 1,73 m3 - Wykonanie koszy z siatki stalowej ocynk. o wymiarach 6.0x1.2x1.5 m, wypełnione kamieniem - 10,8 m3 - Wykonanie pomostu z desek dębowych grub. 50 mm impregnowanych, w ramie stalowej z kątownika 50x50x6 mm - 7,2 m2 - Konserwacja ławek - 3 szt. - Konserwacja kosza na śmieci - 1 szt. - Konserwacja stojaka na rowery - 1 szt. - Wywóz i utylizacja gruzu - 9,1 m3 - Zakup i dostawa kajaków dwuosobowych z wiosłami - 4 kpl w tym: - Kajak dwuosobowy typu Prijon Cruiser II (bez instalacji do steru) lub równoważny - 4 szt. dł. 470 cm, szer.. 70 cm, waga 34 kg, pojemność kajaka 510 litrów, pojemność komory bagażowej 110 litów Kajak wyposażony w oddzielne kokpity dla każdego kajakarza. Dwa uchwyty do noszenia kajaka (dziób, rufa). Ergonomiczne siedzenie z regulowanymi oparciami. W Ryfie komora bagażowa - zamykana uszczelnioną pokrywą. mapniki z elastycznej gumy na pokładzie przed każdym kokpitem. Z przodu i z tyłu uniwersalny podnóżek typu (żeby piły). -Wiosła jednoczęściowe Dr Kajak lub równoważne - 8 szt. pióra o powierzchni 736 cm wykonane z sprężystego polietylenu. Drążek: duraluminium o śr. 30 mm, z owalną nakładką i okapnikami.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00-8, 45.11.12.00-0, 15.23.32.22-1, 45.23.24.52-5, 45.11.27.00-2, 45.23.32.80-5, 45.24.15.00-3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.



II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 24.06.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: 5.000 zł ( słownie: pięć tysięcy złotych 00/100) Wadium winno zostać wniesione przed upływem terminu składania ofert. Termin składania ofert do dnia 02.04.2014r, do godz. 10:00. 1) Wadium może być wniesione: a) w pieniądzu: (zgodnie z art.45 ust 7. ustawą Pzp, które należy wpłacić wyłącznie przelewem na rachunek bankowy Bank Spółdzielczy w Brzeźnica, Nr 63 8112 0008 0000 0358 2000 0050 z podaniem tytułu: wadium - Stworzenie produktu turystyczno - rekreacyjnego wykorzystującego potencjał Wisły i Kanału Małopolskiego (Łączany - Brzeźnica) poprzez utworzenie ścieżki ornitologicznej, szlaku żeglugowego wraz z przystaniami wodnymi i montażem małej architektury Kwota wadium wniesiona przelewem winna znaleźć się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) w gwarancjach bankowych, d) w gwarancjach ubezpieczeniowych, e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. (Dz. UNr 109 poz. 1158 z późn. zm.)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  1. O udzielenie mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w SIWZ
  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  1. W zakresie posiadanej wiedzy i doświadczenia: wykonawca wykaże wykonanie w okresie ostatnich 5 lat, co najmniej jednej roboty budowlanej w zakresie objętym przedmiotem zamówienia odpowiadającej wielkością i rodzajem robót budowlanych stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości minimum 260.000 zł brutto.
  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  1. W zakresie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: Wykonawca oświadczy , że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia , które będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia tj:, a) do pełnienia funkcji kierownika budowy - osoby z uprawnieniami ogólnobudowlanymi b) do pełnienia funkcji kierownika robót - osoby z uprawnieniami budowlanymi w zakresie robót drogowych
  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  1. W zakresie sytuacji ekonomicznej Wykonawca wykaże opłaconą polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia minimum 260.000 zł brutto

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy, w okolicznościach podanych poniżej: 1) Zmiana terminu wykonania umowy może nastąpić w przypadku: a) wystąpienia siły wyższej, przez którą należy rozumieć zdarzenie bądź połączenie zdarzeń zewnętrznych, obiektywnie niezależnych od Zamawiającego lub Wykonawcy, które zasadniczo i istotnie uniemożliwiają wykonywanie części lub całości zobowiązań wynikających z umowy, których nie można było przewidzieć. b) działania osób trzecich albo innych zdarzeń, które uniemożliwiają wykonanie części lub całości zobowiązań wynikających z umowy. c) zmiana terminu może nastąpić również w przypadkach, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp tj. wystąpienia zamówień dodatkowych niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia podstawowego, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia i które mają wpływ na termin realizacji zamówienia. 2) Zamawiający dopuszcza zmianę kierownika robót, oraz innych osób po stronie Wykonawcy i Zamawiającego, którzy biorą udział w realizacji przedmiotu zamówienia w sytuacji zdarzeń losowych uniemożliwiających mu pełnienie jego funkcji z zastrzeżeniem, że taka zmiana musi nastąpić na osoby, które spełniają warunki określone w SIWZ. Zmiana wymaga zgłoszenia w formie pisemnej w ciągu 3 dni od powzięcia informacji stanowiącej podstawę do wprowadzenia zmian. Zmiana ta nie wpłynie na zmianę terminu wykonania robót. 3) O wystąpieniu okoliczności mogących wpłynąć na zmianę terminów Wykonawca zobowiązany jest poinformować Zamawiającego pisemnie 4) Zmiany kierowników budowy. 2. Istotne dla stron postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego - stanowi załącznik nr 9 do SIWZ

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.brzeznica.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:Urząd Gminy w Brzeźnicy 34-114 Brzeźnica ul. Krakowska 109.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:02.04.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Brzeźnicy, 34-114 Brzeźnica, ul. Krakowska 109, pokój nr 34.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie współfinansowane w ramach działania 413 Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju dla operacji, które odpowiadają warunkom przyznania pomocy w ramach działania Odnowa i rozwój wsi objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007 - 2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Załączniki do pobrania:

1. SIWZ pobierz
2. Załącznik nr 11 przedmiar robót pobierz
3. Załącznik nr 12 dokumentacja techniczna pobierz

 

 

 

malownicza1

Zebraliśmy dla Państwa archiwalne numery gazety „Taka Malownicza Gmina”. Serdecznie zapraszamy.

 

 

Przejdź do archiwum

 

SZL_MAL_170