UWAGA ZMIANY W SIWZ - NOWE SIWZ DO POBRANIA
pobierz
PYTANIA I ODPOWIEDZI DOTYCZĄCE PRZETARGU
Pytania i odpowiedzi do przetargu : „Dowóz i odwóz dzieci do szkół na terenie Gminy Brzeźnica w roku szkolnym 2012/2013 i 2013/2014 oraz dzierżawa autobusu stanowiącego własność gminy ”
-
Czy zamawiający udostępni bezpłatnie parking dla autobusów wykonujących zadanie w czasie i poza czyli od zakończenia jazd do rozpoczęcia rano zadania?
Odp. Zamawiający udostępni parking przy Gimnazjum w Brzeźnicy.
- Czy faktury za bilety miesięczne będą wystawiane dla UG Brzeźnica? Czy bezpośrednio na dziecko lub rodzica dziecka? Czy raz w miesiącu? Czy za cały rok szkolny? Chodzi o to czy jest możliwość dodatkowo brać dopłat z Urzędu Marszałkowskiego na które mam podpisaną umowę…..?
Odp. Faktura za bilety wystawiana raz w miesiącu będzie na :
Zespół Szkolno Przedszkolny 34-114 Brzeźnica 53. Kwestia uzyskania dopłat z Urzędu Marszałkowskiego nie stanowi wymogu zawartego w SIWZ.
-
Czy można używać innych autobusów jak te zacytowane z ustawy spełniające warunki „autobusów szkolnych”?
Odp. Należy używać autobusów zgodnie z SIWZ.
-
Kto opłaca Zamawiający czy Wykonawca zezwolenie na korzystanie z przystanków a jeżeli jest ich brak kto je utworzy bo rozumiem, że będzie to „linia regularna specjalna”?
Odp. Wykonawca w swoim zakresie załatwia zezwolenia na korzystanie z przystanków.
- Czy jest możliwość wykupu Waszego autobusu aby uniknąć wielkich kosztów dzierżawy, jeżeli tak to za jaką kwotę a jeżeli bym wykupił to ile uzyskam dodatkowych punktów do oceny oferty?
Odp. Zgodnie z ogłoszonym przetargiem na dzień dzisiejszy nie ma możliwości wykupienia autobusu. Jest on przeznaczony do dzierżawy do roku 2014.08.31.
- Czy jest możliwość zatrudnienia przez Wykonawcę pracownika, który będzie sprawował opiekę w czasie przewozu a jeżeli tak to czy Wasz Urząd zrefunduje nam jego pobory i do jakiej wysokości?
Odp. Nie ma takiej możliwości. Pracownicy do opieki nad dowożonymi dziećmi są już zatrudnieni.
-
Czy podana ilość 334,2 kilometrów dziennie w specyfikacji jest to ilość łączna czy należy ją pomnożyć przez dwa ( w dwóch turach )
Odp. Zgodnie z załącznikami ilość km 334,2 jest wyliczona wg tras I, II, III za kilometry przejechane od punktu 1 ( wyjazdu na trasę i punktu odwozu z Brzeźnicy) do punktu ostatniego tylko z dziećmi ( bez liczenia dojazdów i przejazdów na trasę i po dzieci).
Brzeźnica: Dowóz i odwóz dzieci do szkół na terenie Gminy Brzeźnica w roku szkolnym 2012/2013 i 2013/2014 oraz dzierżawa autobusu stanowiącego własność gminy
Numer ogłoszenia: 247012 - 2012; data zamieszczenia: 11.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Brzeźnica , 34-114 Brzeźnica, woj. małopolskie, tel. 033 8792029 wew. 34, faks 033 879 20 92.
-
Adres strony internetowej zamawiającego: www.brzeznica.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowóz i odwóz dzieci do szkół na terenie Gminy Brzeźnica w roku szkolnym 2012/2013 i 2013/2014 oraz dzierżawa autobusu stanowiącego własność gminy.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia są : usługi transportowe określone w załączniku nr 7. Usługa przewozowa dzieci do szkół na terenie gminy Brzeźnica co najmniej czterema autobusami ( 47+1 osób) ( w tym 1 autobus rezerwowy) i jednym autobusem ( 41 osób ) na trzech trasach o łącznej długości 334,2 km, w dwóch turach. W terminie od 01.09.2013 do 27.06.2014r ( do końca roku szkolnego) - Na rozpoczęcie i zakończenie roku szkolnego Zamawiający zwiększa ilość autokarów do 7 sztuk / jednorazowy przejazd/ 2. Dzierżawa autobusu szkolnego AUTOSAN H9-21.41S- 2002 rok - będącego własnością Gminy Brzeźnica celem dowozu dzieci do szkoły. Okres dzierżawy autobusu od 01.09.2012 do 31.08.2014.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.31.00-4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 03.09.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Warunkiem przystąpienia do przetargu jest wniesienie wadium w wysokości 5.000,00 zł. /słownie : pięc tysięcy złotych 00/100 /. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 20.07.2012 r. do godz.1000 w następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: a. pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: w Banku Spółdzielczym Brzeźnica Nr konta: BS Brzeźnica 63 8112 0008 0000 0358 2000 0050 b. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c. gwarancjach bankowych; d. gwarancjach ubezpieczeniowych; e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6 ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. nr 109, poz. 1158 z późniejszymi zmianami). Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym zamawiającego.
III.2) ZALICZKI
-
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
- wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, dat wykonania oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie, na lub zgodnie z zał. nr 4.
-
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
- wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń (autobusów), jakimi dysponuje wykonawca, pojazdy dopuszczone do przewozu wymaganej ilości osób pozostających w dyspozycji Wykonawcy (obowiązkowe aktualne badania techniczne pojazdów, ubezpieczenie OC i NNW) zgodnie z zał. Nr 8
-
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
- wykaz osób (kierowców) i podmiotów, którzy będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia- prawo jazdy, świadectwo kwalifikacji zawodowych lub inne dokumenty potwierdzające kwalifikacje zgodnie z Ustawą z dnia 06.09.2001 o transporcie drogowym (Dz. U. Z 2007r Nr 125, poz. 874 ze zm.) a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, na załączniku lub zgodnie z zał. nr 5.
-
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
-
Polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
-
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
-
koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
-
wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
-
oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
-
-
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
-
-
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.brzeznica.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Brzeźnicy 34-114 Brzeźnica 57 Pokój nr 36.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.07.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Brzeźnicy 34-114 Brzeźnica 57 Pokój nr 36.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Załączniki do pobrania :
1. | SIWZ | pobierz |