!!! UWAGA !!!
Jesteś na stronie
archiwum.brzeznica.pl

 

Niniejsza strona zawiera tylko i wyłącznie dane Archiwalne od 2009 roku do 25.04.2018r.

Z dniem 01.05.2018r. wszystkie aktualne informacje zamieszczane są pod adresem brzeznica.pl oraz brzeźnica.pl

 

 

!!!   WERSJA ARCHIWALNA   !!!

 

Przetarg - Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń gospodarczych

 

Odpowiedź na zapytania do przetargu

 

Roboty budowlane:

  1. Jaką należy przyjąć grubość wełny mineralnej ?

Odp. Należy przyjąć grubość wełny mineralnej grub. 22 cm / poz. 3.9 /

  1. Ile należy policzyć i wykonać otworów okiennych i obróbek, drzwi :

Odpowiedź :

2.1. poz. 5.1 - „ „ ilość wycięć otworów 32 + 1

2.2. poz. 5.5 - „ „ „ otworów 32

2.3. poz. 5.7 - „ „ „ obróbek 32

2.4. poz. 6.5 - „ „ drzwi EI 30

2.5 poz. 6.6 - „ „ drzwi EI 30

Instalacje:

  1. Ile należy policzyć rurociągów :

Odpowiedź : poz. 3.4 - należy poprawić ilość rurociągów na 166,50 mb ( zamiast 2.204,425 mb ) , wystąpił błąd znakowy w komputerze , łączna ilość rur w pozycji wynosi 376,90 mb

- należy zastosować rury PEX – AL. – PEX , pozycja zastosowana została przez analogię

  1. Ile należy przyjąć wywietrzaków :

Odpowiedź : poz. 4.10 - należy przyjąć ilość wywietrzaków 11

  1. Ile należy przyjąć rur Spiro :

poz. 4.11 - obmiar obejmuje powierzchnię rur wyprowadzonych ponad dach budynku zgodnie z obmiarem

  1. Ile należy przyjąć kratek wentylacyjnych :

Odpowiedź : poz. 4.13 - należy przyjąć ilość kratek wentylacyjnych 11

 

 

Pytania oraz zmiany :

1/ Co należy policzyć w pomieszczeniu gospodarczym :

Odpowiedź : w pomieszczeniu gospodarczym jest terakota w ilości 14,80 m2 , należy ją ująć jednocześnie należy pomniejszyć o tą ilość powierzchnię z wykładziny Tarkett.

 

2/ Czy przy umywalce należy zastosować fartuch ochronny :

Odpowiedź : przy umywalce na ścianie flizy ścienne 3,0 m2 - ujęcie ich leży

w gestii Wykonawcy- proszę policzyć cena ryczałtowa .

 

3/ Jakie rury należy zastosować do odprowadzenia spalin gazowych :

Odpowiedź : do odprowadzenia spalin gazowych z kotła gazowego rury stalowe kwasoodporne atestowane ocieplone - należy wykonać zgodnie z technologią stosowaną w budownictwie i ze sztuką budowlaną

 

4/ Brak wyceny parapetów zewnętrznych i wewnętrznych :

Odpowiedź : montaż parapetów zewnętrznych i wewnętrznych pryz wymienionych oknach z klatki schodowej - ujęcie ich leży w gestii Wykonawcy - proszę policzyć cena ryczałtowa.

 

5/Jaką grubość wełny mineralnej należy zastosować przy wypełnieniu ścianek działowych:

Odpowiedź : Należy przyjąć wypełnienie ścianek działowych gipsowo – kartonowych - wełną mineralną o grubości 7 cm.

 

6/ Jakie typy płyt gipsowo kartonowych należy zastosować :

Odpowiedź : płyty gipsowo-kartonowe należy zastosować jako płyty typu GKF.

 

7/ Jaki schematy ścianek oddzielających klatkę schodową należy zastosować ?

Odpowiedź : schematy ścianek oddzielających klatkę schodową od holu w poziomie przyziemia, parteru i piętra przedstawiono w załączniku graficznym.

 

Pytanie ile należy policzyć rur Spiro ?

Odpowiedź : Z uwagi na błędne wyliczenia kosztorysanta wymienione pozycje należy policzyć :

1/  poz.  4.11.  -  ilość rur spiro:   11 szt.  X   2,0 m b.- ujęcie  ich  leży

w  gestii  Wykonawcy- proszę policzyć  cena ryczałtowa .

2/  poz.  4.12.  ­­-  ilość otuliny izolacyjnej  11,0  m2 -ujęcie  ich  leży

w  gestii  Wykonawcy- proszę policzyć  cena ryczałtowa .

 


 

 

UWAGA ZMIANY

 

Ogłoszenie powiązane:

Ogłoszenie nr 185132-2012 z dnia 2012-06-01 r. Ogłoszenie o zamówieniu - Brzeźnica
W poddaszu obiektu projektuje się przebudowę i zmianę sposobu użytkowania pomieszczeń gospodarczych na pomieszczenia do zajęć pozalekcyjnych. Projektuje się cztery nowe pomieszczenia do zajęć pozalekcyjnych, pomieszczenie gospodarcze...
Termin składania ofert: 2012-06-18

Numer ogłoszenia: 130563 - 2012; data zamieszczenia: 14.06.2012

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.

Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 185132 - 2012 data 01.06.2012 r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Urząd Gminy Brzeźnica, 34-114 Brzeźnica, woj. małopolskie, tel. 033 8792029 wew. 34, fax. 033 879 20 92.

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.4.4.

  • W ogłoszeniu jest: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert :18.06.2012 godzina 10.00, miejsce : Urząd Gminy w Brzeźnicy, 34-114 Brzeźnica 57 pok. nr 36.

  • W ogłoszeniu powinno być: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert :21.06.2012 godzina 10.00, miejsce : Urząd Gminy w Brzeźnicy, 34-114 Brzeźnica 57 pok. nr 36.

Nowe załączniki do pobrania

1. Zmieniony załącznik nr 2 - PRZEDMIARY pobierz
2. SIWZ_01_06_2012-zmiana terminu pobierz

 

 


 

 

Brzeźnica: Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń gospodarczych na pomieszczenia do zajęć pozalekcyjnych w poddaszu istniejącego budynku Zespołu - Szkolno Przedszkolnego w segmencie A w miejscowości Brzeźnica
Numer ogłoszenia: 185132 - 2012; data zamieszczenia: 01.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Brzeźnica , 34-114 Brzeźnica, woj. małopolskie, tel. 033 8792029 wew. 34, faks 033 879 20 92.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.brzeznica.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń gospodarczych na pomieszczenia do zajęć pozalekcyjnych w poddaszu istniejącego budynku Zespołu - Szkolno Przedszkolnego w segmencie A w miejscowości Brzeźnica.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: W poddaszu obiektu projektuje się przebudowę i zmianę sposobu użytkowania pomieszczeń gospodarczych na pomieszczenia do zajęć pozalekcyjnych. Projektuje się cztery nowe pomieszczenia do zajęć pozalekcyjnych, pomieszczenie gospodarcze oraz korytarz. Pomieszczenia pozalekcyjne będą przeznaczone do zajęć: językowych, plastycznych, teatralnych i technicznych, itp. Nowe pomieszczenia będą oświetlone przez projektowane okna połaciowe. W poziomie poddasza projektuje się nową instalację elektryczną oraz c.o. z kotłem gazowym w pomieszczeniu gospodarczym. Projektowana inwestycja nie powoduje zwiększenia parametrów technicznych budynku: powierzchni zabudowy, kubatury, wysokości, szerokości. W wyniku wykonania inwestycji zwiększy się powierzchnia użytkowa budynku. OPIS ELEMENTÓW KONSTRUKCYJNO-BUDOWLANYCH Projektowane prace budowlane w poddaszu: - montaż okien połaciowych w dachu oraz klapy dymowej, - montaż przewodów wentylacyjnych oraz przewodu do odprowadzenia spalin gazowych, - usunięcie istniejącej wylewki cementowej gr. 8 cm, - uzupełnienie muru w ścianach, - wykonanie instalacji elektrycznej i sanitarnej: c.o., gazowej, wod.-kan., - wykonanie nowej wylewki na styropianie o grubości niwelującej wysokość istniejącychpodwalin pod słupami konstrukcji dachu, - zabezpieczenie przeciwpożarowe elementów drewnianych konstrukcji dachu budynku środkiem ogniochronnym, - ocieplenie dachu wełną mineralną, - montaż płyt gipsowo-kartonowych na stelażu metalowym do konstrukcji dachu, - wydzielenie pomieszczeń ściankami działowymi typu lekkiego z płyt gipsowo- kartonowych z wypełnieniem wełną mineralną, - montaż stolarki drzwiowej, - malowanie pomieszczeń, - wykończenie posadzek, - ze względów bezpieczeństwa p.poż. w poziomie przyziemia, parteru i piętra budynku, w obrębie istniejącej klatki schodowej prowadzącej na przedmiotowe poddasze, projektuje się przebudowę polegającą na wprowadzeniu nowej ścianki działowej oddzielającej klatkę schodową od holu, wymianę istniejącej stolarki drzwiowej na stolarkę spełniającą wymagania bezpieczeństwa p.poż., wymianę istniejących okien na stałe przeszklenia spełniające wymagania bezpieczeństwa p.poż. ŚCIANY Ścianki działowe - lekkie ścianki z płyt gipsowo-kartonowych na konstrukcji metalowej gr. 10,0 cm z wypełnieniem wełną mineralną. Uzupełnienie ścian z pustaków pianobetonowych na zaprawie cementowo-wapiennej. Ścianki działowe oddzielające klatkę schodową od holu w poziomie przyziemia, parteru i piętra o konstrukcji aluminiowej z przeszkleniem. KOMINY I PIONY WEWNĘTRZNE Piony wentylacyjne z przewodów wentylacyjnych - rur Spiro ocieplonych. Nad dachem rury zakończone kształtkami wentylacyjnymi typowymi w systemie pokrycia dachu. Dla odprowadzenia spalin rury stalowe kwasoodporne atestowane, ocieplone. DACH Dach istniejący o konstrukcji drewnianej krokwiowo-płatwiowy. Pokrycie z blachy trapezowej na łatach i kontrłatach drewnianych z izolacją wiatrochronną z folii perforowanej paroprzepuszczalnej. IZOLACJE PRZECIWWILGOCIOWE Paroizolacja stropodachu - folia budowlana. IZOLACJE TERMICZNE Izolacja stropodachu - wełna mineralna gr. 22,0 cm. POSADZKI W pomieszczeniach do zajęć pozalekcyjnych i w korytarzu PVC TARKET, w pomieszczeniu gospodarczym terakota. STOLARKA Okna połaciowe typowe o wymiarze 78/140. Drzwi wewnętrzne typowe płycinowe w ościeżnicy metalowej oraz drzwi o konstrukcji aluminiowej. Stałe przeszklenie z pustaków szklanych lub szyby zamocowane na stałe w profilach. Drzwi oraz stałe przeszklenia oznaczone w projekcie, spełniające wymagania bezpieczeństwa p. poż. TYNKI I OKŁADZINY WEWNĘTRZNE Tynki wewnętrzne cementowo - wapienne kat. III z gładzią gipsową lub tynki gipsowe gładkie pod malowanie oraz tzw. suche tynki z płyt gipsowo - kartonowych na stelażu z profili metalowych zgodnie z systemem. W pomieszczeniu gospodarczym na ścianie przy umywalce okładziny zmywalne - płytki ścienne zmywalne. ROBOTY MALARSKIE Pomieszczenia wewnętrzne malowane 2x farbami emulsyjnymi w kolorze białym. INSTALACJE WEWNĘTRZNE I SIECI ZEWNĘTRZNE - Kanalizacja: jako rozbudowa istniejącej instalacji kanalizacyjnej. - Instalacja wodna: instalacja wewnętrzna zimnej wody jako rozbudowa istniejącej instalacji wodociągowej. Ciepła woda użytkowa przygotowywana w podgrzewaczu przepływowym. - Instalacja elektryczna: wewnętrzna jako przebudowa istniejącej instalacji elektrycznej. - Ogrzewanie: centralne ogrzewanie własne wodne z kotłem na paliwo gazowe. Obsługa geodezyjna inwestycji : wykonanie POWYKONAWCZEJ INWENTARYZACJI GEODEZYJNEJ zrealizowanej inwestycji będzie realizowane staraniem własnym przez Wykonawcę i na własny koszt Roboty budowlane składające się na przedmiot zamówienia określa załączony przedmiar robót, który stanowi załącznik nr 2 do SIWZ, dokumentacja projektowa który stanowi załącznik nr 13 do SIWZ, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót który stanowi załącznik nr 14 do SIWZ oraz obowiązujące przepisy Prawa Budowlanego..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00-2, 45.26.28.00-9, 45.30.00.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 14.09.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 10. 000.00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych ) 2. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 18.06.2012r do godz. 10:00. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a ) pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Bank Spółdzielczy w Brzeźnica, Nr 63 8112 0008 0000 0358 2000 0050 z podaniem tytułu: wadium - Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania pomieszczeń gospodarczych na pomieszczenia do zajęć pozalekcyjnych w poddaszu istniejącego budynku Zespołu - Szkolno Przedszkolnego w segmencie A w miejscowości Brzeźnica b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.)

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w SIWZ. Ocena tego warunku przebiegać będzie na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń. Zasada spełnia - nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie posiadanej wiedzy i doświadczenia: wykonawca wykaże wykonanie w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, jedną robotę budowlaną odpowiadającą wielkością i rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj., budowa, przebudowa lub remont obiektu o wartości minimum 450.000 zł brutto z podaniem ich rodzaju i wartości daty i miejsca wykonania. Ocena według zasady spełnia - nie spełnia.
  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w tym, co najmniej jedną osobą, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia tj:, a) do pełnienia funkcji kierownika budowy - osoby z uprawnieniami budowlanymi bez ograniczeń konstrukcyjno budowlanych b) do pełnienia funkcji kierownika robót - osoby z uprawnieniami budowlanymi w zakresie sieci instalacji elektrycznych c) do pełnienia funkcji kierownika robót - osoby z uprawnieniami budowlanymi w zakresie sieci instalacji sanitarnych, (wod-kan, co). Ocena według zasady spełnia - nie spełnia.
  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać się posiadaniem opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia minimum 400.000 zł. Ocena według zasady spełnia - nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminu, o którym mowa w części III SIWZ , tylko w przypadku wystąpienia okoliczności nie wynikłych z winy Wykonawcy, w tym m.in.: a) w przypadku wystąpienia niesprzyjających warunków atmosferycznych lub przyczyn technologicznych albo technicznych powodujących konieczność całkowitego przerwania prac, co zostanie potwierdzone przez inspektora nadzoru wpisem do dziennika budowy termin realizacji zadania zostanie przedłużony o taką ilość dni kalendarzowych na jaką roboty zostały przerwane. b) wystąpienia konieczności wykonania robót dodatkowych. Termin wykonania zamówienia zostanie przesunięty odpowiednio o czas: a) wstrzymania robot ze względu na warunki atmosferyczne, b) niezbędny do wykonania robót nieprzewidzianych.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.brzeznica.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Brzeźnicy, 34-114 Brzeźnica 57 pok. nr 36.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.06.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Brzeźnicy, 34-114 Brzeźnica 57 pok. nr 36.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Załączniki do pobrania:

1. SIWZ pobierz
2. Przedmiar robót - załącznik nr 2 do SIWZ pobierz
3. Dokumentacja projektowa - ząłącznik nr 13 pobierz
4.

Dokumentacja techniczna - elektryka cz 1

pobierz
5.

Dokumentacja techniczna - elektryka cz 2

pobierz
 

malownicza1

Zebraliśmy dla Państwa archiwalne numery gazety „Taka Malownicza Gmina”. Serdecznie zapraszamy.

 

 

Przejdź do archiwum

 

SZL_MAL_170