!!! UWAGA !!!
Jesteś na stronie
archiwum.brzeznica.pl

 

Niniejsza strona zawiera tylko i wyłącznie dane Archiwalne od 2009 roku do 25.04.2018r.

Z dniem 01.05.2018r. wszystkie aktualne informacje zamieszczane są pod adresem brzeznica.pl oraz brzeźnica.pl

 

 

!!!   WERSJA ARCHIWALNA   !!!

 

Dostawa energii elektrycznej na potrzeby budynków administrowanych przez Urząd Gminy Brzeźnica i oświetlenia ulicznego na terenie gminy Brzeźnica

Brzeźnica: Dostawa energii elektrycznej na potrzeby budynków administrowanych przez Urząd Gminy Brzeźnica i oświetlenia ulicznego na terenie gminy Brzeźnica
Numer ogłoszenia: 150039 - 2010; data zamieszczenia: 10.06.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

ZMIANY DO SIWZ

 

1. Załącznik nr 2 - kalkulacja-zmiana >>> dalej

2. Załącznik nr 9- projekt umowy-zmiana >>> dalej

3. Załącznik nr 2 - kalkulacja-zmiana 2 >>> pobierz

4. Załącznik nr 9- projekt umowy-zmiana 2 >>> pobierz

5. Załącznik nr 1 - formularz ofertowy po zmianach >>> pobierz

Pytania do SIWZ Przetargu na dostawę energii elektrycznej na potrzeby Gminy Brzeźnica

1. Czy istnieje możliwość zmiany zapisu w Załączniku Nr 9 Umowa § 9 ust. 2 z „Za dzień zapłaty uznaje się datę obciążenia rachunku Zamawiającego” na „Za dzień zapłaty uznaje się datę wpływów środków na rachunek wykonawcy”. Informujemy, że praktyka obrotu gospodarczego poparta orzecznictwem sądów potwierdza słuszność stanowiska wierzyciela, iż wykonanie zobowiązań następuje z chwilą wpływów środków na rachunek wierzyciela, a nie z chwilą obciążenia rachunku odbiorcy?

Odpowiedź - Umowa § 9 ust. 2- otrzymuje brzmienie

2. Za datę spełnienia wierzytelności przez Zamawiającego uznaje się datę wpływu środków pieniężnych na konto bankowe Wykonawcy .

2. W Załączniku nr 9 do SIWZ §6 ust.1 znajduje się zapis mówiący, ze „Strony niniejszej umowy zobowiązują się do niezwłocznego wzajemnego informowania się o zauważonych wadach lub usterkach w układzie pomiarowo – rozliczeniowym oraz innych okolicznościach mających wpływ na rozliczenie za energie”  Uprzejmie informujemy, ze zapis ten odnosi się d i jako taki znajdzie się w przyszłej umowie o świadczenie usług Pomiędzy Państwem a Operatorem Systemu Dystrybucyjnego. Czy możliwe jest usunięcie wymienionego punktu ?

Odpowiedź : Umowa § 6 ust. 1- zostaje usunięty

3. W Załączniku nr 9 do SIWZ §5 ust.3 znajduję się zapis mówiący, że „Przyjmowanie od Zamawiającego w uzgodnionym czasie zgłoszeń i reklamacji dotyczących dostawy energii elektrycznej” Uprzejmie informujemy, ze zapis ten odnosi się do świadczenia usługi dystrybucyjnej i jako taki znajdzie się w naszej przyszłej umowie o świadczenie usług dystrybucyjnych pomiędzy Państwem a Operatorem Systemu Dystrybucyjnego. Czy możliwe jest usuniecie wymienionego punktu ?

Odpowiedź : Umowa § 5 ust. 3- zostaje usunięty

4. W Załączniku nr 9 do SIWZ §10 ust.2 znajduje się zapis mówiący: „ Wykonawca zobowiązuje się powiadomić zamawiającego telefonicznie lub pisemnie o planowanych przerwach w dostawie energii elektrycznej”. Uprzejmie informujemy, ze zapis ten odnosi  się do świadczenia usługi dystrybucyjnej i jako taki znajdzie się w przyszłej umowie o świadczenie usług dystrybucyjnych pomiędzy Państwem a Operatorem Systemu Dystrybucyjnego. Czy możliwe jest usunięcie wymienionego punktu ?

Odpowiedź : Umowa § 10 ust.2- zostaje usunięty

5. W Załączniku Nr 9 „Umowa” w §9 ust. 1 znajduje się zapis: „Faktury za dostarczoną energię elektryczną regulowane będą przelewem na konto Wykonawcy w terminie 21 dni od daty otrzymania faktury”. Informujemy, iż powyższy zapis będzie oznaczał konieczność wysyłania faktur  za zwrotnym potwierdzeniem odbioru w celu dokładnego ustalenia terminu płatności i określenia czy zasadnym jest naliczenie karnych odsetek za jego niedotrzymanie. To z kolei negatywnie wpłynie na kalkulację ocenową oferty. W związku z powyższym wnosimy o zmianę powyższych zapisów tak aby termin płatności był określony od daty wystawienia faktury.

Odpowiedź - Umowa § 9 ust. 1- otrzymuje brzmienie

1.Faktury za dostarczoną energię elektryczną regulowane będą przelewem na konto Wykonawcy w terminie 30 dni od daty wystawienia faktury.

6. Czy możliwa jest zmiana zapisów z Załączniku nr 9 do SIWZ §2: „ Umowa zostaje zawarta na czas oznaczony od dnia….. (na okres 12 m-cy od podpisania umowy)” na następujący „ Umowa zostaje zawarta na czas oznaczony od dnia …(na okres 12 m-cy od podpisania umowy). Termin rozpoczęcia realizacji umowy dla każdego punktu odbioru określa się na dzień … r. , lecz nie wcześniej niż z chwilą skutecznego przeprowadzenia procedury zmiany sprzedawcy.)

Odpowiedź - Umowa § 9 ust. 1- otrzymuje brzmienie :

Umowa zostaje zawarta na czas oznaczony  …..…( na okres 12 m-cy  umowy od dnia jej skutecznego wejścia w życie)

 

 

 

 

 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Brzeźnica , 34-114 Brzeźnica, woj. małopolskie, tel. 033 8792029 wew. 34, faks 033 879 20 92.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.brzeznica.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa energii elektrycznej na potrzeby budynków administrowanych przez Urząd Gminy Brzeźnica i oświetlenia ulicznego na terenie gminy Brzeźnica.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej na potrzeby budynków administrowanych przez Urząd Gminy Brzeźnica oraz oświetlenia ulicznego na terenie gminy Brzeźnica. Zamówienie obejmuje wykaz wszystkich punktów odbioru energii w całej Gminie Brzeźnica: budynki komunalne - 31, oświetlenie uliczne 56 (wyszczególnionych w Załączniku Nr 3 do w/w specyfikacji).

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje zamówienia uzupełniające do 20 % wartości realizowanego zamówienia podstawowego wynikające z przyłączania nowych punktów odbioru energii elektrycznej i rozbudowy istniejących obiektów.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.31.00.00-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności zgodnie z art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podst.art. 24 ust 1 i 2, ustawy Prawo zamówień publicznych. 3) posiadają koncesję na sprzedaż energii elektrycznej wydaną przez Prezesa Regulacji Energetyki. 4) posiadają zawartą umowę z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego (OSD) na świadczenie usług na terenie gminy Brzeźnica.
  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełnienie wyżej wymienionych warunków przeprowadzona zostanie na zasadzie formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje wynikające z dokumentów i oświadczeń.
  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.Ocena spełnienie wyżej wymienionych warunków przeprowadzona zostanie na zasadzie formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje wynikające z dokumentów i oświadczeń.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
    • koncesję, zezwolenie lub licencję
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

oświadczenie o podpisaniu umowy o świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego działającego na terenie Gminy Brzeźnica

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.brzeznica.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Brzeźnicy 34-114 Brzeźnica 57.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.06.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Brzeźnicy 34-114 Brzeźnica 57 Pokój nr 36.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

Załączniki do pobrania :

SIWZ >>> pobierz

1. Załącznik nr 1 - formularz ofertowy >>> pobierz

2. Załącznik nr 2 - kalkulacja >>> pobierz

3. Załącznik nr 3 - oświadczenie >>> pobierz

4.

5.

6.

7.

8.

9. Załącznik nr 9- projekt umowy >>> pobierz

10. Załącznik nr 10 - wykaz obiektów >>> pobierz

 

 

malownicza1

Zebraliśmy dla Państwa archiwalne numery gazety „Taka Malownicza Gmina”. Serdecznie zapraszamy.

 

 

Przejdź do archiwum

 

SZL_MAL_170