!!! UWAGA !!!
Jesteś na stronie
archiwum.brzeznica.pl

 

Niniejsza strona zawiera tylko i wyłącznie dane Archiwalne od 2009 roku do 25.04.2018r.

Z dniem 01.05.2018r. wszystkie aktualne informacje zamieszczane są pod adresem brzeznica.pl oraz brzeźnica.pl

 

 

!!!   WERSJA ARCHIWALNA   !!!

 

DZIECIĘCY RAJ SPRAWNOŚCI I ZDROWIA Wykonanie siedmiu ogólnodostępnych placów zabaw w miejscowościach

Brzeźnica: DZIECIĘCY RAJ SPRAWNOŚCI I ZDROWIA Wykonanie siedmiu ogólnodostępnych placów zabaw w miejscowościach : Brzeźnica, Marcyporęba - sołectwo Bachorowice, Łączany, Chrząstowice, Kossowa, Nowe Dwory, Wyźrał.
Numer ogłoszenia: 96641 - 2010; data zamieszczenia: 23.04.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane


Pytania i odpowiedzi

do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia na wykonanie inwestycji pn.: „Dziecięcy raj sprawności i zdrowia” wykonanie siedmiu ogólnodostępnych placów zabaw w miejscowościach Brzeźnica, Marcyporęba-Bachorowice, Łączany, Chrząstowice, Kossowa, Nowe Dwory, Wyźrał

 

  1. Czy zgodnie z prawem zamówień publicznych, zamawiający dopuszcza zaproponowanie urządzeń równoważnych z opisywanymi, o podobnych wymiarach, spełniających podobne funkcje zabawowe, o parametrach technicznych zapewniających podobną lub lepszą jakość i wytrzymałość?

Odp. Tak zamawiający dopuszcza taką ewentualność

  1. Zakopywanie elementów drewnianych lub bezpośrednie betonowanie drewna w gruncie nie zapewnia odpowiedniej stabilności urządzeń oraz skraca ich żywotność. Oba te czynniki są wyznacznikiem poziomu bezpieczeństwa urządzeń na placu zabaw. Opisane wyżej kwestie stabilności szczególnie dotyczą urządzeń posiadających mało punktów podparcia, gdzie siły działające na urządzenia działają w różnych kierunkach. np. huśtawki wahadłowe oraz urządzenia zręcznościowe. Czy w związku  z powyższym urządzenia powinny być zamontowane na metalowych kotwach betonowych w gruncie, zgodnie z zaleceniami normy PN-EN 1176: 2009?

Odp.  tak. Urządzenia powinny być zamontowane na metalowych kotwach betonowych w gruncie  (zgodnie z zaleceniami normy PN-EN 1176: 2009)

  1. Urządzenia wskazane jako poglądowe (zestaw 14 nr kat. 114 firmy NOVUM) zamieszczone w zał. nr 1 do ST jest niezgodne z normą PN-EN 1176.

Norma PN-EN 1176-1:2009 określa jasne zasady ochrony dzieci przed upadkiem z urządzenia. Nie ma tu podziału na wiek użytkowników. W przypadku gdy na urządzenie prowadza schody lub pochylnia, będzie ono dostępne dla dzieci w różnym wieku, nawet dla najmłodszych. W takim przypadku należy stosować barierki ochronne dzieci przed upadkiem na wszystkich podestach znajdujących się na wysokości 60 cm i powyżej 60 cm od gruntu. Zapis w normie mówi iż barierka to „urządzenie przeznaczone do ochrony użytkowników przed upadkiem i przejściem pod spodem” (norma PN-BN 1176-1:2009, pkt 3,23, str 13), z czego wynika, iż otwór między barierką a podestem powinien być mniejszy niż 8,9 cm tak aby próbnik C  (tułów) nie mógł przez niego przejść. W przypadku pomostu wiszącego czyli mostka zawieszonego pomiędzy wieżami zastosowanie barierki (zgodnej z opisem normy przytoczonym powyżej), uniemożliwia inny zapis normy, który mówi iż „…otwory między częściami elastycznymi mostów zawieszonych a wszelkimi sztywnymi elementami bocznymi nie powinny mieć średnicy mniejszej niż 23 cm…” (norma PN-BN 1176-1 : 2009, pkt 4.2.7.2 ppkt c), str 22)

Z powyższych zapisów wynika iż nie należy stosować podejść „łatwo dostępnych”  czyli np. w formie pochylni w zestawie , które mają pomost wiszący, gdyż nie da się go zabezpieczyć zgodnie z normą (czyli zastosować  barierek uniemożliwiających najmłodszym dzieciom przejście pod spodem). Pomosty wiszące mogą być stosowane tylko w zestawach, od których dostęp jest określany jako „trudnodostępny”  czyli np. wejście na zestaw stanowi  podest o wysokości powyżej 60 cm nad powierzchnią gruntu lub drabinką z pierwszym szczeblem na wysokości powyżej 40 cm nad powierzchnią gruntu . Często spotykane „wejścia trudnodostępne”  to np. podest z liną do wspinania, ścianka wspinaczkowa, drabinki (z pierwszym szczeblem powyżej 40 cm nad gruntem) itp.

Czy zatem Zamawiający dopuszcza zastosowanie innych pomostów między  wieżami, które będą posiadały odpowiednie zabezpieczenia lub zastosowanie innego środka dostępu klasyfikowanego jako trudnodostępny, tak aby zestaw był zgodny z aktualnymi normami ?

 

Odp.  Tak. Zamawiający dopuszcza zastosowanie innych pomostów między  wieżami, które będą posiadały odpowiednie zabezpieczenia lub zastosowanie innego środka dostępu klasyfikowanego jako trudnodostępny, tak aby zestaw był zgodny z aktualnymi normami.

 

  1. Czy belka górna w huśtawce podwójnej ma być wykonana z metalu ?

 

Odp. Tak. Belka górna w huśtawce podwójnej ma być wykonana z metalu.

 

  1. Czy w huśtawce podwójnej zastosować łańcuchy ocynkowane czy ze stali nierdzewnej?

 

Odp. W  huśtawce podwójnej proszę zastosować łańcuchy ze stali nierdzewnej.

 

  1. Jakie siedziska zastosować w huśtawkach podwójnych ( w załączniku nr 1 do ST na rys. 2 zamieszczono siedziska proste, natomiast w przedmiarach w opisie huśtawki widnieje zapis „huśtawka podwójna z siedziskami z zabezpieczeniem” ? Jeżeli siedziska mają być  z zabezpieczeniem to prosimy o sprecyzowanie czy mają  to być siedziska kubełkowe tzw. „pampers” (nieuchylne), czy siedziska kubełkowe zamykane w postaci łańcuszka na zamek z przodu)?

 

Odp. W huśtawkach podwójnych proszę zastosować  siedziska kubełkowe zamykane w postaci łańcuszka na zamek z przodu.

 

  1. Z jakiego materiału należy  wykonać zjeżdżalnie w zestawach zabawowych (stal nierdzewna czy żywice poliestrowe)?

 

Odp. W zestawach zabawowych należy  wykonać zjeżdżalnie ze stali  nierdzewnej.

 

 


Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Brzeźnica , 34-114 Brzeźnica, woj. małopolskie, tel. 033 8792029 wew. 34, faks 033 879 20 92.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.brzeznica.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DZIECIĘCY RAJ SPRAWNOŚCI I ZDROWIA Wykonanie siedmiu ogólnodostępnych placów zabaw w miejscowościach : Brzeźnica, Marcyporęba - sołectwo Bachorowice, Łączany, Chrząstowice, Kossowa, Nowe Dwory, Wyźrał..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Całkowity zakres zamówienia: 1. Brzeźnica - na działce o nr ewid. 211-23 - dostawa i montaż z wykonaniem fundamentów obiektów rekreacji dziecięcej o konstrukcji drewnianej z bali drewnianych zabezpieczonych nietoksycznymi środkami do drewna : - zestawu zabawowego z wykonaniem fundamentów, - huśtawki podwójnej z wykonaniem fundamentów, - huśtawki ważki z wykonaniem fundamentów, - karuzeli tarczowej z wykonaniem fundamentów, - linarium - wehikuł czasu z wykonaniem fundamentów, - sprężynowca z wykonaniem fundamentu - piaskownicy z wykonaniem fundamentu i wypełnieniem piaskiem - montaż ławeczki z oparciem z wykonaniem fundamentów - montaż tablicy informacyjnej- regulamin z wykonaniem fundamentu 2. Marcyporęba - sołectwo Bachorowice- na działce o nr ewid. 2036-2 - dostawa i montaż z wykonaniem fundamentów obiektów rekreacji dziecięcej o konstrukcji drewnianej z bali drewnianych zabezpieczonych nietoksycznymi środkami do drewna. - zestawu zabawowego z wykonaniem fundamentów, - huśtawki podwójnej z wykonaniem fundamentów, - huśtawki ważki z wykonaniem fundamentów, - sprężynowca z wykonaniem fundamentu, - karuzeli tarczowej z wykonaniem fundamentów, - piaskownicy z wykonaniem fundamentu i wypełnieniem piaskiem - montaż ławeczki z oparciem z wykonaniem fundamentów - montaż tablicy informacyjnej- regulamin z wykonaniem fundamentu 3. Łączany - na działce o nr ewid. 584 - przygotowanie terenu pod plac zabaw - 260 m2 mechaniczne profilowanie, podbudowa z kruszywa, wykonanie trawników, ręczna pielęgnacja trawników - przez 12 miesięcy, - dostawa i montaż z wykonaniem fundamentów obiektów rekreacji dziecięcej o konstrukcji drewnianej z bali drewnianych zabezpieczonych nietoksycznymi środkami do drewna. - zestawu zabawowego z wykonaniem fundamentów, -huśtawki podwójnej z wykonaniem fundamentów, - huśtawki ważki z wykonaniem fundamentów, - karuzeli tarczowej z wykonaniem fundamentów, - linarium - wehikuł czasu z wykonaniem fundamentów, - sprężynowca z wykonaniem fundamentu, - piaskownicy z wykonaniem fundamentu i wypełnieniem piaskiem - montaż ławeczki z oparciem z wykonaniem fundamentów - montaż tablicy informacyjnej- regulamin z wykonaniem fundamentu 4. Chrząstowice - na działce o nr ewid. 202-2 - dostawa i montaż z wykonaniem fundamentów obiektów rekreacji dziecięcej o konstrukcji drewnianej z bali drewnianych zabezpieczonych nietoksycznymi środkami do drewna. - huśtawki podwójnej z wykonaniem fundamentów, - huśtawki ważki z wykonaniem fundamentów, -karuzeli tarczowej z wykonaniem fundamentów, - linarium - wehikuł czasu z wykonaniem fundamentów, -ściany wspinaczkowej z wykonaniem fundamentu, - sprężynowca z wykonaniem fundamentu, - ścianki sprawnościowej z wykonaniem fundamentu, - drążków gimnastycznych potrójnych z wykonaniem fundamentów, - drabinki poziomej z wykonaniem fundamentu, - ścianki gimnastycznej z wykonaniem fundamentu - montaż ławeczki z oparciem z wykonaniem fundamentów - montaż tablicy informacyjnej- regulamin z wykonaniem fundamentu 5. Kossowa - na działce o nr ewid. 589 - dostawa i montaż z wykonaniem fundamentów obiektów rekreacji dziecięcej o konstrukcji drewnianej z bali drewnianych zabezpieczonych nietoksycznymi środkami do drewna. - zestawu zabawowego z wykonaniem fundamentów, - karuzeli krzyżowej z wykonaniem fundamentów, - ściany wspinaczkowej z wykonaniem fundamentu, - sprężynowca z wykonaniem fundamentu, - sprężynowca z wykonaniem fundamentu, - montaż ławeczki z oparciem z wykonaniem fundamentów - montaż tablicy informacyjnej- regulamin z wykonaniem fundamentu 6.Nowe Dwory - na działce o nr ewid. 59-120 - przygotowanie terenu pod plac zabaw - 260 m2 mechaniczne profilowanie, podbudowa z kruszywa, wykonanie trawników, ręczna pielęgnacja trawników - przez 12 miesięcy, - dostawa i montaż z wykonaniem fundamentów obiektów rekreacji dziecięcej o konstrukcji drewnianej z bali drewnianych zabezpieczonych nietoksycznymi środkami do drewna. -zestawu zabawowego z wykonaniem fundamentów, - huśtawki podwójnej z wykonaniem fundamentów - huśtawki ważki z wykonaniem fundamentów, - sprężynowca z wykonaniem fundamentu, - karuzeli tarczowej z wykonaniem fundamentów, - piaskownicy z wykonaniem fundamentu i wypełnieniem piaskiem - montaż ławeczki z oparciem z wykonaniem fundamentów - montaż tablicy informacyjnej- regulamin z wykonaniem fundamentu 7. Wyźrał - na działce o nr ewid. 287-5 - dostawa i montaż z wykonaniem fundamentów obiektów rekreacji dziecięcej o konstrukcji drewnianej z bali drewnianych zabezpieczonych nietoksycznymi środkami do drewna. - zestawu zabawowego z wykonaniem fundamentów, - sześciokąt wielofunkcyjny z wykonaniem fundamentów - sprężynowca z wykonaniem fundamentu, - karuzeli tarczowej z wykonaniem fundamentów, - piaskownicy z wykonaniem fundamentu i wypełnieniem piaskiem - montaż ławeczki z oparciem z wykonaniem fundamentów - montaż tablicy informacyjnej- regulamin z wykonaniem fundamentu.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.23-9, 45.11.12.91-4, 37.53.52.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.



II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.07.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości 1.500,00 zł (słownie: tysiąc pięćset złotych 00/100) do dnia 10.05.2010r. do godz. 10: 00 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu; -poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42 poz. 275 z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na konto zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Brzeźnicy nr r-ku 63 8112 0008 0000 0358 2000 0050 z dopiskiem - Wykonanie siedmiu ogólnodostępnych placów zabaw w miejscowościach : Brzeźnica, Marcyporęba - sołectwo Bachorowice, Łączany, Chrząstowice, Kossowa, Nowe Dwory, Wyźrał.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 1 robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać się dysponowaniem, co najmniej osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności: - ogólnobudowlanej , zgodnie z art. 13 ust.1 pkt. 2 oraz art. 14 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156 poz. 1118 z późn zm.),

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać się posiadaniem opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 100.000,00 zł;

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami

  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

  • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert



III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Wszelkie zmiany umowy będą wymagać formy pisemnej pod rygorem ich nieważności. 2. Wprowadzenie istotnych zmian w umowie może wynikać z następujących okoliczności: 2.1 Zmiany zakresu przedmiotu zamówienia pod warunkiem, że są korzystne dla zamawiającego lub zaszły okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, 2.2 Zmiany wynagrodzenia wykonawcy za wykonanie zamówienia w następujących przypadkach: a) ograniczenia zakresu prac przez zamawiającego, w takim przypadku wysokość wynagrodzenia zostanie pomniejszona o niewykonane prace, b) zmiany powszechne obowiązujących przepisów prawa w zakresie mających wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, w tym zmiana ustawowej składki podatku od towarów i usług, 2.3 Zmiany terminu wykonania zamówienia w następujących przypadkach: a) wystąpienia siły wyższej. Siła wyższa oznacza wydarzenia nieprzewidywalne i poza kontrolą stron umowy, b) wystąpienia w trakcie realizacji zamówienia zmian przepisów prawa, co wpłynie na realizację zamówienia i spowoduje konieczność dostosowania opracowania do zmiany przepisów. 2.4.Zmiany osób wskazanych w umowie zarówno po stronie Zamawiającego jak i po stronie Wykonawcy, z zastrzeżeniem, że proponowane osoby posiadają wymagane uprawnienia i kwalifikacje wymagane SIWZ.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.brzeznica.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urzędzie Gminy Brzeźnica 57 - pokój nr 36, Referat Inwestycji, II piętro.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.05.2010 godzina 10:00, miejsce: Urzędzie Gminy Brzeźnica 57 - pokój nr 36, Referat Inwestycji, II piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Na realizację tego projektu została złożony wniosek o przyznanie pomocy finansowej z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007 - 2013 w ramach działania 4.1-413 Wdrażanie Lokalnych Strategii Rozwoju dla operacji, które odpowiadają warunkom przyznania pomocy w ramach działania ODNOWA I ROZWÓJ WSI.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

Załączniki do pobrania :

SIWZ - pobierz

 

 

1. Załącznik nr 1 Oferta - pobierz

2. Przedmiar załącznik 2.1 Brzeźnica - pobierz

Przedmiar załącznik 2.2 Bachorowice - pobierz

- Przedmiar załącznik 2.3 Łączany - pobierz

- Przedmiar załącznik 2.4 Chrząstowice - pobierz

- Przedmiar załącznik 2.5 Kossowa - pobierz

- Przedmiar załącznik  2.6 Nowe Dwory - pobierz

- Przedmiar załącznik 2.7 Wyźrał - pobierz

3. Załącznik nr 3 Oświadczenie art 22  - pobierz

4. Załącznik nr 4 Oświadczenie  24. 1 - pobierz

5. Załącznik nr 5 Oswiadczenie 24. 2 - pobierz

6. Załącznik nr 6 wykaz robót  - pobierz

7. Załącznik nr 7 wykaz osób - pobierz

8. Załącznik nr 8 Specyfikacja techniczna - pobierz

Załącznik  nr 8.1 do ST - pobierz

9. załącznik nr 9 - istotne dla stron postanowienia - pobierz

 

malownicza1

Zebraliśmy dla Państwa archiwalne numery gazety „Taka Malownicza Gmina”. Serdecznie zapraszamy.

 

 

Przejdź do archiwum

 

SZL_MAL_170