!!! UWAGA !!!
Jesteś na stronie
archiwum.brzeznica.pl

 

Niniejsza strona zawiera tylko i wyłącznie dane Archiwalne od 2009 roku do 25.04.2018r.

Z dniem 01.05.2018r. wszystkie aktualne informacje zamieszczane są pod adresem brzeznica.pl oraz brzeźnica.pl

 

 

!!!   WERSJA ARCHIWALNA   !!!

 

Zaproszenie do składania ofert - Remont obiektu mostowego mieszczącego się na działce nr 375/41 obręb Chrząstowice, Gmina Brzeźnica

 

Brzeźnica, dnia 20.06.2016 r.

 

Znak sprawy: ZI.271.127.2016

Zaproszenie do składania ofert

Podstawa prawna: zgodnie z przepisami art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.

Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2015 r., poz. 2164)

do postępowania nie stosuje się w/w przepisów - zamówienie poniżej 30.000 euro 

 

Wójt Gminy Brzeźnica, ul. Krakowska 109, 34-114 Brzeźnica zaprasza do złożenia oferty cenowej na zadanie pn. „Remont obiektu mostowego mieszczącego się na działce nr 375/41 obręb Chrząstowice, gmina Brzeźnica”.

 

I.ZAMAWIAJĄCY

 

Gmina Brzeźnica, Urząd Gminy w Brzeźnicy

ul. Krakowska 109

34-114 Brzeźnica

NIP 551-11-23-918

e-mail: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.

           Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.

 

II.               OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

 

 

Przedmiotem zamówienia jest remont obiektu mostowego mieszczącego się na działce nr 375/41 obręb Chrząstowice, gmina Brzeźnica.

Przedmiot prac obejmuje wykonanie robót remontowo – budowlanych obiektu mostowego na cieku Brodawka w km 64+250 drogi gminnej celem usunięcia usterek i zwiększenia jego trwałości.

Zakres robót obejmuje:

 

Ustrój nośny

x

x

Beton C25/30

m3

9,00

Zbrojenie

x

x

Zbrojenie elementów żelbetowych

kg

900,00

Balustrada stalowa - aluminiowa

mb

26,00

Powłoki malarskie

x

x

Wyprawy na gzymsy

m2

14,00

Ściek skarpowy

mb

12,00

Przy

Przy kalkulowaniu oferty należy dodatkowo uwzględnić:


wszystkie materiały związane z wykonaniem powyższego zakresu prac.  Wbudowany materiał powinien posiadać odpowiednie parametry i atesty.

Zaleca się   oferentom do zapoznania się z miejscem budowy (na własny koszt)   celem sprawdzenia placu budowy, warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem zapytania oraz celem uzyskania jakichkolwiek dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny prac, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy.

Zamawiający umożliwi wizję w terenie po telefonicznym uzgodnieniu terminu pod nr tel. 33 8792029   wew. 35 lub w siedzibie Zamawiającego w pokoju nr 34.

 

Nomenklatura zamówienia: Wspólny słownik CPV  

  

45221111-3 Roboty budowlane w zakresiemostówdrogowych

11.      Wykonawca będzie dysponować min. 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami odpowiednie do zakresu planowanych robót.

   Przed podpisaniem umowy Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć uprawnienia osoby wybranej  

     do   kierowania robotami (kierownika robót).

 

Wykaz dokumentów:

 

$1a)      Oświadczenie Wykonawcy (zał. 2 do zapytania).

 

Warunki realizacji robót.

 

1) Przekazanie placu budowy nastąpi w terminie do 5 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy. Rozpoczęcie robót nastąpi w terminie do 5 dni od daty przekazania placu budowy pod rygorem odstąpienia przez Zamawiającego od umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

2) Użyte w niniejszej specyfikacji oraz dokumentacji projektowej nazwy własne, znaki towarowe lub firmy producenta są przykładowe i towarzyszy im sformułowanie: ”lub równoważne”. Mają na celu wyłącznie określenie standardu i parametrów jakościowych, użytkowych oraz funkcjonalnych. Wykonawca, może powołać się na rozwiązania równoważne do opisywanych przez Zamawiającego, wówczas będzie zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane, w tym użyte materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, bądź przewidują zastosowanie rozwiązań lepszych od wymaganych.

3) Wykonawca realizuje zadanie zgodnie z przedstawioną dokumentacją, obowiązującymi warunkami technicznymi, normami państwowymi i branżowymi, przepisami dozoru technicznego, prawem budowlanym i sztuką inżynierską oraz bieżącymi zaleceniami zamawiającego.

4) Zmiany w trakcie robót mogą być przez Wykonawcę dokonywane wyłącznie za zgodą Zamawiającego.

5) Koszty przeprowadzenia wszelkich pomiarów, sprawdzeń, badań, prób, rozruchu i odbiorów robót, zapewnienie dozoru terenu robót, utrzymanie porządku na terenie robót winny być wliczone w cenę oferty brutto.

 

Warunki odbioru robót.

 

1) Po zakończeniu robót Wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenu budowy i przekazać go Zamawiającemu.

3) Odbiór końcowy przedmiotu zamówienia dokonany zostanie w terminie do 5 dni roboczych od daty zgłoszenia gotowości do odbioru robót przez Wykonawcę.

Ostateczny planowany termin wykonania zadania 05.12.2016r.

 

 

Warunki rozliczenia robót:

 

1) Wykonawca rozliczany będzie za wykonanie przedmiotu umowy ryczałtem za całość zamówienia.

2) Rozliczenie między Zamawiającym, a Wykonawcą będzieprowadzone wyłącznie w PLN.

3) Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.

4)Ostateczny planowany termin wykonania zadania 05.12.2016r.

 

IV. OPIS SPOSBU PRZYGOTOWANIA OFERTY

 

               Oferent powinien sporządzić ofertę na formularzu załączonym do niniejszego zapytania.

               Oferta powinna być:

               - opatrzona pieczątką firmową,

               - posiadać datę sporządzenia,

               - zawierać adres lub siedzibę Oferenta,

               - podpisana przez Oferenta

           - zawierać wymagane załączniki

 

 

V. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT

 

1. Ofertę wraz z załącznikami można przesłać:

- droga elektroniczną jako skany dokumentów na adres: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. ,

lub

- złożyć w formie pisemnej do Urzędu Gminy w Brzeźnicy, ul. Krakowska 109, 34-114 Brzeźnica– pok. nr 34.

lub

- przesłać pocztą, kurierem na adres: Gmina Brzeźnica, ul. Krakowska 109, 34-114 Brzeźnica

Oferta złożona osobiście lub za pomocą poczty, kuriera musi znajdować się w nieprzejrzystej i zamkniętej kopercie lub innym opakowaniu z oznaczeniem: Oferta naRemont obiektu mostowego mieszczącego się na działce nr 375/41 obręb Chrząstowice, gmina Brzeźnica” – nie otwierać przed 04.07.2016 r.

 

 

2. Termin złożenia ofert do 04.07.2016 r. do godz. 15.00

 

VI. OCENA OFERT

 

Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie następujących kryteriów: Cena 100%

 

VII. DODATKOWE INFORMACJE

 

$1a)      Wybrany Wykonawca zostanie zawiadomiony o terminie i miejscu podpisania umowy.

$1b)     W przypadku złożenia oferty drogą elektroniczną i wyboru oferty jako najkorzystniejszej oferent zostanie poproszony o złożenie dokumentów w formie papierowej, co stanowi warunek zawarcia umowy z oferentem.

$1c)      Przed podpisaniem umowy Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć kosztorys ofertowy realizacji zadania oraz uprawnienia osób wybranych do kierowania robotami (kierownika robót).

$1d)     Niedopełnienie obowiązku podpisania umowy lub niedostarczenie wymaganych dokumentów do podpisania umowy w terminie zostanie uznane za uchylanie się od jej podpisania. W takim wypadku Zamawiający dokona wyboru innego Wykonawcy.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 33 8792 029 wew.35 oraz adresem email: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.

 

VIII. ZAŁĄCZNIKI:

 

1. Załącznik nr 1 - Wzór formularza ofertowego

2. Załącznik nr 2 - Oświadczenie Wykonawcy

4. Załącznik nr 3 - Istotne postanowienia umowy

5. Załącznik nr 4 - Projekt

 

Pobierz Załączniki

 

 

 

malownicza1

Zebraliśmy dla Państwa archiwalne numery gazety „Taka Malownicza Gmina”. Serdecznie zapraszamy.

 

 

Przejdź do archiwum

 

SZL_MAL_170