!!! UWAGA !!!
Jesteś na stronie
archiwum.brzeznica.pl

 

Niniejsza strona zawiera tylko i wyłącznie dane Archiwalne od 2009 roku do 25.04.2018r.

Z dniem 01.05.2018r. wszystkie aktualne informacje zamieszczane są pod adresem brzeznica.pl oraz brzeźnica.pl

 

 

!!!   WERSJA ARCHIWALNA   !!!

 

Zaproszenie do składania ofert - Zakup i dostawa sprzętu komputerowego do pracowni komputerowej zespołu szkół w Łączanach

 

 

 

Znak sprawy: ZI.271.41.2016

Zaproszenie do składania ofert

Podstawa prawna: zgodnie z przepisami art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2013r, poz. 907 z późn. zm.)

do postępowania nie stosuje się w/w przepisów - zamówienie poniżej 30.000 euro

Zadanie realizowane w ramach środków Funduszu Sołeckiego sołectwa Łączany

  1. Zamawiający:

GMINA BRZEŻNICA
ul. Krakowska 109
34-114 Brzeźnica
tel. 33 879 20 29
e-mail: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.

 

Zaprasza do złożenia oferty cenowej na:

„ZAKUP I DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO DO PRACOWNI KOMPUTEROWEJ ZESPOŁU SZKÓŁ W ŁĄCZANACH”

 

  1. Opis przedmiotu zamówienia

a/ 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego, w skład którego wchodzi:

  • 3 zestawy komputerowe wraz z systemem operacyjnym,

2. Minimalne parametry techniczne przedmiotu zamówienia zostały określone w załączniku
nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.

3. Sprzęt komputerowy objęty przedmiotem zamówienia musi być sprawny technicznie, wolny od wad oraz musi pochodzić z oficjalnego kanału sprzedaży producenta na rynek polski.

4. Do każdego zestawu komputerowego Wykonawca winien dostarczyć Certyfikat CE

5. W celu weryfikacji prawidłowości dostarczonego sprzętu stacja robocza powinna być pozbawiona plomb zabezpieczających przed dostępem do wnętrza komputera.

6. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć i uruchomić sprzęt w pracowni komputerowej Zespołu Szkół im. Janusza Korczaka w Łączanach, ul. Krakowska 87, 34-115 Łączany.

7. Wykonawca wraz z dostawą winien dostarczyć komplet standardowej dokumentacji dla użytkownika w formie papierowej.

8. Odbiór dostawy nastąpi na podstawie sporządzonego protokołu odbioru, podpisanego bez uwag przez obie Strony umowy.

9. Koszty związane z dostarczeniem sprzętu do Zespół Szkół im. Janusza Korczaka w Łączanach, ponosi Wykonawca.

10. Wykonawca ponosi ryzyko utraty bądź uszkodzenia sprzętu do momentu odbioru dostawy przez Zamawiającego.

 

11. Warunki dotyczące gwarancji:

1) okres gwarancji dla sprzętu objętego przedmiotem zamówienia określa załącznik nr 1 do zapytania ofertowego;

2) gwarancja biegnie od daty odbioru dostawy przez Zamawiającego;

3) gwarancja obejmuje między innymi:

• usuwanie wad materiałowych i konstrukcyjnych, a także doprowadzanie do spełnienia deklarowanych przez producenta parametrów i/lub funkcji użytkowych sprzętu;

• naprawę uszkodzeń sprzętu (z wyjątkiem uszkodzeń zawinionych wyłącznie przez Zamawiającego), w tym wymianę uszkodzonych podzespołów na nowe,

• usuwanie usterek i błędów funkcjonalnych w działaniu sprzętu;

4) czas naprawy będzie liczony od momentu otrzymania przez Wykonawcę zgłoszenia usterki, przekazanego w formie elektronicznej bądź faksem;

5) czas reakcji serwisowej nie może być dłuższy niż 48 h od daty przyjęcia zgłoszenia;

6) czas naprawy gwarancyjnej nie powinien być dłuższy niż 5 dni robocze od czasu

przystąpienia do naprawy. W przypadku niedotrzymania tego terminu, Wykonawca

zobowiązany jest dostarczyć na czas naprawy sprzęt zastępczy;

7) dwukrotne uszkodzenie tego samego sprzętu w okresie gwarancji, obliguje Wykonawcę do jego wymiany w terminie 5 dni roboczych od daty powtórnego zgłoszenia awarii;

8) gwarancja zostaje przedłużona o czas naprawy bądź wymiany uszkodzonego sprzętu.

b/ Przedmiot zamówienia opisany został wg następujących kodów CPV:

30213300-8 - Komputer biurkowy

30236000-2 – różny sprzęt komputerowy

30214000-2 – stacje robocze

48620000-0 – systemy operacyjne

c/ Formularz ofertowo-cenowy stanowi załącznik nr 3 do niniejszego zapytania ofertowego.

d/ Wykonawca związany jest ofertą 30 dni.

e/ Bieg terminu związania z ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

  • Termin realizacji zamówienia

 

Termin wykonania zamówienia: do 21 dni od podpisania umowy

  1. Dokumenty, jakie Wykonawca powinien załączyć do oferty
  2. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca złożył wypełniony i podpisany formularz ofertowo-cenowy wg załączonego wzoru (załącznik nr 3 do zapytania ofertowego).
  3. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.

 

Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów

Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i  Wykonawcy mogą przekazywać pisemnie, za pomocą faksu lub drogą elektroniczną.

Fax: 33 879 20 92, e-mail: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.

 

Osoby po stronie Zamawiającego uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami

1. Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami i udzielania wyjaśnień dotyczących procedury jest Pani Agnieszka Kutermak tel. 33 879 20 29 wew. 35

Informacji na temat przedmiotu zamówienia udziela: Pan Daniel Głogowski tel. 33 879 20 29 wew. 46

2. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie istotnych warunków udzielenia zamówienia w godzinach: 8.00 – 14.00 (poniedziałek – piątek).

 

Forma i miejsce składania ofert

Ofertę cenową w formie pisemnej należy złożyć w siedzibie Zamawiającego (osobiście do pok. 34 Urzędu Gminy II piętro lub w sekretariacie, I piętro) lub e-mailem: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. , faksem (033) 879 20 92 lub przesłać pocztą na adres Zamawiającego:

Urząd Gminy w Brzeźnicy
ul. Krakowska 109, 34-114 Brzeźnica

z dopiskiem:

„ZAKUP I DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO DO PRACOWNI KOMPUTEROWEJ ZESPOŁU SZKÓŁ W ŁĄCZANACH”,

 

w terminie do dnia 24 lutego 2016 r. do godz. 14:00

Uwaga:

W przypadku przesyłania oferty drogą pocztową należy uczynić to odpowiednio wcześniej, by oferta dotarła do Zamawiającej przed terminem określonym w zapytaniu ofertowym.

  1. Na załączonym formularzu ofertowo-cenowym należy przedstawić cenę ofertową netto i brutto za wykonanie całości przedmiotu zamówienia.
  2. Wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą – z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie.
  3. Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia.
  4. Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich.
  5. Faktura za przedmiotowy sprzęt winna być wystawiona na Zamawiającego tj. Gmina Brzeźnica, Urząd Gminy w Brzeźnicy, ul. Krakowska 109, 34-114 Brzeźnica NIP 551 11 23 918

 

Kryteria wyboru i ocena ofert

  1. wyborze oferty będzie decydować całkowita cena brutto.
  2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do swobodnego wyboru oferenta, który przedstawi najkorzystniejsza ofertę.

Opis sposobu obliczania ceny oferty:

  1. Cenę ofertową należy obliczyć w oparciu o formularz cenowy (załącznik nr 3 do zapytania ofertowego), zawierający wykaz i ilości zamawianego sprzętu, a następnie przenieść ją do formularza ofertowego.
  2. Podana cena musi być wartością brutto, wyrażoną w złotych polskich (liczbą i słownie) z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
  3. Cena powinna obejmować wszelkie koszty jakie poniesie Wykonawca z tytułu realizacji zamówienia i nie może ulec zmianie.
  4. Zamawiający nie dopuszcza przedstawiania ceny ofertowej w kilku wariantach.

W przypadku przedstawienia ceny w taki sposób oferta zostanie odrzucona.

 

Zamawiający udzieli zamówienia:

1. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który spełniając opisane wyżej wymagania zaoferuje najniższą wartość brutto za całość przedmiotu dostawy określonej w załączniku nr 1   do ogłoszenia.

2. Przez przyjęcie oferty do realizacji rozumie się zawarcie umowy w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego.

3. Projekt umowy stanowi załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.

Informacje ogólne

  1. Informacja o wyborze wykonawcy: zostaną zamieszczona na stronie internetowej Gminy Brzeźnica www.brzeznica.pl, wybrany Wykonawca zostanie powiadomiony telefonicznie o podpisaniu umowy.
  2. Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą nie później niż w terminie związania ofertą.
  3. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
  4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do:

1) wezwania Wykonawców w celu uzupełnienia braków w ofercie lub złożenia wyjaśnień do treści oferty;

2) unieważnienia postępowania bez podania przyczyny na każdym jego etapie.

3) Niniejsze postępowania prowadzone jest na zasadach opartych na wewnętrznych uregulowaniach organizacyjnych Zamawiającego. Nie mają w tym przypadku zastosowania przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych.

 

Załączniki:

1. Opis przedmiotu zamówienia - pobierz

2. Projekt umowy - pobierz

3. Formularz ofertowo-cenowy - pobierz

 

 

malownicza1

Zebraliśmy dla Państwa archiwalne numery gazety „Taka Malownicza Gmina”. Serdecznie zapraszamy.

 

 

Przejdź do archiwum

 

SZL_MAL_170