!!! UWAGA !!!
Jesteś na stronie
archiwum.brzeznica.pl

 

Niniejsza strona zawiera tylko i wyłącznie dane Archiwalne od 2009 roku do 25.04.2018r.

Z dniem 01.05.2018r. wszystkie aktualne informacje zamieszczane są pod adresem brzeznica.pl oraz brzeźnica.pl

 

 

!!!   WERSJA ARCHIWALNA   !!!

 

Przetarg - Utworzenie produktu turystyczno - rekreacyjnego

 

UE LEADER PROW

 

 

Brzeźnica: Utworzenie produktu turystyczno - rekreacyjnego poprzez wykonanie alejek spacerowych, miejsc postojowych, terenów zielonych wraz z montażem elementów skate - parku i małej architektury w miejscowości Brzeźnica
Numer ogłoszenia: 118689 - 2014; data zamieszczenia: 02.06.2014

 

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Brzeźnica , ul. Krakowska 109, 34-114 Brzeźnica, woj. małopolskie, tel. 033 8792029 wew. 51 lub 35, faks 033 879 20 92.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utworzenie produktu turystyczno - rekreacyjnego poprzez wykonanie alejek spacerowych, miejsc postojowych, terenów zielonych wraz z montażem elementów skate - parku i małej architektury w miejscowości Brzeźnica.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest : Utworzenie produktu turystyczno - rekreacyjnego poprzez wykonanie alejek spacerowych, miejsc postojowych, terenów zielonych wraz z montażem elementów skate - parku i małej architektury w miejscowości Brzeźnica Zakres rzeczowy obejmuje:

1. ALEJKI, PLACE, ZATOKI, SKARPY

1.1.Wykonanie koryta pod nawierzchnie utwardzane, z wywozem i utylizacją gruntu - 599,4m3

1.2.Profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni - 1498,6 m2

1.3.Wykonanie podbudowy dolnej grub. 20 cm z tłucznia kamiennego - 1498,6 m2

1.4.Wykonanie podbudowy górnej grub. 10 cm z tłucznia kamiennego - 1498,6 m2

1.5.Wykonanie nawierzchni z tłucznia kamiennego grub. 10 cm - 1158,6 m2

1.6.Wykonanie nawierzchni betonowej, warstwa dolna grub. 12 cm, beton C25/30 (B30) zbrojony włóknem stalowym o długości 50 mm i średnicy 1,0 mm, ilość 30 kg/m3 - 340,00 m2

1.7.Wykonanie nawierzchni betonowej, warstwa górna grub. 8 cm, beton C30/37 (B37) zbrojony j.w., dylatacja posadzki betonowej przez cięcie piłą diamentową szczelin o głębokości 5 cm i wypełnienie ich kitem elastycznym, pola o bokach 3 m - 340,00 m2

1.8.Wykonanie ław betonowych pod krawężniki i obrzeża, beton B15 - 40,6 m3

1.9.Montaż obrzeży betonowych szarych o wymiarach 6x20 cm na podsypce cementowo-piaskowej grub. 3 cm - 339,0 mb

1.10.Montaż obrzeży betonowych szarych o wymiarach 8x30 cm na podsypce cementowo-piaskowej grub. 3 cm - 98,0 mb

1.11.Montaż krawężników betonowych szarych o wymiarach 15x30 cm na podsypce cementowo-piaskowej grub. 3 cm - 361,8 mb

1.12.Rozebranie i ułożenie obrzeży betonowych szarych o wymiarach 6x20 cm na podsypce cementowo-piaskowej grub. 3 cm - 372,8 mb

1.13.Rozebranie i ułożenie nawierzchni z kostki brukowej szarej grub. 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej grub. 4 cm - 261,0 m2

1.14.Ubezpieczenie skarp płytami ażurowymi typu /Krata/ mała o wym. 60x40x8 cm na podsypce cementowo-piaskowej grub. 5 cm - 218,0 m2

2. TERENY ZIELONE

2.1. Profilowanie i plantowanie terenu - 1668,0 m2

2.2. Rozścielenie ziemi urodzajnej grub. 10 cm - 1668,0 m2

2.3. Wykonanie trawników dywanowych siewem z nawożeniem (należy przyjąć 0,05 kg nasion traw/1 m2) - 1668,0 m2

2.4. Sadzenie drzew i krzewów iglastych gat. I, z całkowitą zaprawą dołów - 80 szt. w tym: a) drzewa iglaste - 30 szt. b) krzewy iglaste (stożkowe, kuliste) - 50 szt.

2.5. Sadzenie drzew liściastych gat. I, z całkowitą zaprawą dołów - 30 szt.

2.6. Pielęgnacja drzew i krzewów (okres 12 m-cy od daty odbioru) - 110 szt.

2.7. Pielęgnacja trawników (okres 12 m-cy od daty odbioru) - 1668 m2

2.8. Odmładzanie starszych drzew (cięcia pielęgnacyjne i korekcyjne, redukcja korony, z wywozem i utylizacją odpadów) - 25 szt.

3. MONTAŻ MAŁEJ ARCHITEKTURY

3.1. Montaż betonowych elementów playtime skate-parku : a) Rol-skos 3 standard nr kat.4001 - 1 szt., b) Rol-skos 2 standard nr kat.4002 - 1 szt., c) Najazd łukowy długi standard nr kat.4003 - 1 szt., d) Najazd łukowy krótki standard nr kat.4006 - 2 szt., lub równoważne

3.2. Montaż ławek parkowych z oparciem (siedziska i oparcie drewniane, na konstrukcji metalowej) DOL-EK typ L-102, lub równoważna, z wykonaniem 2 szt. fundamentów betonowych 60x20x80 cm - 6 kpl

3.3. Montaż koszy na śmieci DOL-EK typ KO-24, lub równoważny, z wykonaniem 2 szt. fundamentów betonowych 40x20x80 cm - 4 kpl

3.4. Montaż tablicy informacyjnej 125x100 cm DOL-EK typ T-05a, lub równoważna z wykonaniem 2 szt. fundamentów betonowych 20x20x80 cm - 1 kpl

3.5. Montaż stojaka na rowery DOL-EK typ SR-06, lub równoważny, z wykonaniem 2 szt. fundamentów betonowych 60x20x80 cm - 1 kpl

3.6. Montaż stołu ogrodowego do tenisa stołowego Playtime nr kat.4110, lub równoważny - 1 szt.

3.7. Montaż stołu ogrodowego do gry w szachy Playtime nr kat.4111, lub równoważny - 1 szt.

3.8. Schody żelbetowe prefabrykowane z zatartą powierzchnią na ostro, na skarpach (szer. 3,0 m, stopnie 0,35x0,15 m - 21 szt., spoczniki 3,0x1,5 m - 2 szt., płyta grub.15 cm, fundamenty głęb. 1,0 m) - 1 kpl

3.9. Balustrady schodowe ze stali nierdzewnej (pochwyt na wys. 1,10 m z rur nierdzewnych polerowanych fi:50x1,5 mm, słupki fi:50x2mm, wg wzoru jak przy spichlerzu) - 25,8 mb

3.10.Balustrady na pochylni dla osób niepełnosprawnych z pochwytami na wys. 75 i 90 cm ze stali nierdzewnej (pochwyty z rur nierdzewnych polerowanych fi:50x1,5 mm, słupki fi:50x2mm) - 40,0 mb

3.11.Montaż lamp ogrodowych solarnych wys. 0,80 m ze stali nierdzewnej, źródło światła - diody led - model Durham, lub równoważne, z wykonaniem fundamentu betonowego 20x20x80 cm - 3 kpl.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.91-4, 45.23.32.50-6, 77.31.00.00-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 19.09.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: 2.500 zł ( słownie: dwa tysiące pięćset złotych 00/100) Wadium winno zostać wniesione przed upływem terminu składania ofert.

Termin składania ofert do dnia 17.06.2014r, do godz. 10:00. 1)

Wadium może być wniesione:

a) w pieniądzu: (zgodnie z art.45 ust 7. ustawą Pzp, które należy wpłacić wyłącznie przelewem na rachunek bankowy Bank Spółdzielczy w Brzeźnica, Nr 63 8112 0008 0000 0358 2000 0050 z podaniem tytułu: wadium - Utworzenie produktu turystyczno - rekreacyjnego poprzez wykonanie alejek spacerowych, miejsc postojowych, terenów zielonych wraz z montażem elementów skate - parku i małej architektury w miejscowości Brzeźnica. Kwota wadium wniesiona przelewem winna znaleźć się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.

b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,

c) w gwarancjach bankowych,

d) w gwarancjach ubezpieczeniowych,

e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. (Dz. U Nr 109 poz. 1158 z późn. zm.)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych spełniający warunki i wymagania opisane w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

w celu potwierdzenia spełniania warunku posiadania przez wykonawcę wiedzy i doświadczenia: - wykaz wykonanej co najmniej jednej roboty budowlanej w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem rodzaju i ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone tj.: wykonanie alejek, placów, chodników z kostki brukowej, miejsc postojowych, zagospodarowania terenów zielonych i montaż małej architektury. ( np, referencje, protokoły odbioru robót ) - Wykonawca wykaże, co najmniej jedną robotę budowlaną w zakresie objętym przedmiotem zamówienia o wartości minimum 100.000 zł brutto

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

w zakresie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: - oświadczenie, że osoba/y, które będą uczestniczyć w wykonaniu przedmiotu zamówienia posiada/ją wymagane uprawnienia w wykonaniu zamówienia jeżeli ustawa nakłada taki obowiązek posiadania takich uprawnień tj, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi w tym, minimum 1 osobę a) do pełnienia funkcji kierownika budowy - osoby z uprawnieniami ogólnobudowlanymi

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

w zakresie sytuacji ekonomicznej Wykonawca wykaże opłaconą polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia minimum 200.000 zł brutto

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Formularz oferty wraz z załącznikami do SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana terminu wykonania umowy może nastąpić w przypadku: a) wystąpienia siły wyższej, przez którą należy rozumieć zdarzenie bądź połączenie zdarzeń zewnętrznych, obiektywnie niezależnych od Zamawiającego lub Wykonawcy, które zasadniczo i istotnie uniemożliwiają wykonywanie części lub całości zobowiązań wynikających z umowy, których nie można było przewidzieć. b) działania osób trzecich albo innych zdarzeń, które uniemożliwiają wykonanie części lub całości zobowiązań wynikających z umowy. c) zmiana terminu może nastąpić również w przypadkach, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp tj. wystąpienia zamówień dodatkowych niezbędnych do prawidłowego wykonania zamówienia podstawowego, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia i które mają wpływ na termin realizacji zamówienia. 2) Zamawiający dopuszcza zmianę kierownika robót, oraz innych osób po stronie Wykonawcy i Zamawiającego, którzy biorą udział w realizacji przedmiotu zamówienia w sytuacji zdarzeń losowych uniemożliwiających mu pełnienie jego funkcji z zastrzeżeniem, że taka zmiana musi nastąpić na osoby, które spełniają warunki określone w SIWZ. Zmiana wymaga zgłoszenia w formie pisemnej w ciągu 3 dni od powzięcia informacji stanowiącej podstawę do wprowadzenia zmian. Zmiana ta nie wpłynie na zmianę terminu wykonania robót. 3) O wystąpieniu okoliczności mogących wpłynąć na zmianę terminów Wykonawca zobowiązany jest poinformować Zamawiającego pisemnie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.brzeznica.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Brzeźnicy ul. Krakowska 109, 34-114 Brzeźnica, pok 34.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.06.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Brzeźnicy ul. Krakowska 109, 34-114 Brzeźnica, pok 34.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Na przedmiotowe zadanie został złożony wniosek w celu ubiegania się o finansowanie zadania ze środków Unii Europejskiej w ramach działania 413 Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju dla operacji, które odpowiadają warunkom przyznania pomocy w ramach działania Odnowa i rozwój wsi.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

Załączniki do pobrania:

1. SIWZ pobierz
2. Załacznik 11 Przedmiar alejek w Brzeźnicy pobierz
3. Załącznik nr 12 Dokumentacja techniczna
a. Dokumentacja techniczna zgłoszenie i opis pobierz
b. Mapa centrum pobierz
c. Alejki w Brzeźnicy pobierz

 

 

 

malownicza1

Zebraliśmy dla Państwa archiwalne numery gazety „Taka Malownicza Gmina”. Serdecznie zapraszamy.

 

 

Przejdź do archiwum

 

SZL_MAL_170