UWAGA ZMIANY W ZAŁĄCZNIKU NR 2 DO SIWZ
pkt. 3 - termin
UWAGA
Pytanie i odpowiedź do przetargu
W imieniu firmy zwracam się z prośbą o uszczególnienie opisu technicznego dla Instalacji teletechnicznej- wyposażenie szafy dystrybucyjnej 19”-nie ma informacji na temat urządzenia aktywnego oraz kabla krosowego (jakie rodzaje).
- INSTALACJA OKABLOWANIA STRUKTURALNEGO
W obiekcie zaprojektowano system okablowania strukturalnego, który należy wykonać w oparciu o punkt dystrybucyjny (PD). Punkt dystrybucyjny należy wykonać w szafie stojącej 19” Szafa kablowa ma mieć konstrukcję skręcaną, i powinna być wykonana z blachy alucynkowo - krzemowej z katodową ochroną antykorozyjną.
Wyposażenie:
4 listwy nośne, drzwi przednie oszklone, skrócone drzwi tylne z przepustem szczotkowym o wysokości 3U, dwie osłony boczne, osłona górną perforowana, zaślepka filtracyjna, 4 regulowane stopki, szyna z kompletem linek uziemiających, panel wentylacyjny z dwoma wentylatorami oraz listwa zasilająca do zasilania urządzeń i wentylatora.
Szafa, osłony boczne i tylna mają być zamykane na zamki z kluczami.
W szafie należy zamontować:
- panele modularne (krosujące), 24 portowe, 2 szt.
- wieszak 1U, 2 szt.
- § GNIAZDKA LOGICZNE
W poszczególnych pomieszczeniach, dla każdego punktu pracy należy zamontować podwójne gniazdka logiczne typu RJ-45, kategorii 6. Gniazdka te montować wspólnie z gniazdami zasilania komputerowego.
- § OKABLOWANIE
Okablowanie strukturalne zaprojektowano w oparciu o kabel U/UTP Kat.6 o paśmie przenoszenia 250MHz i średnicy żyły 23AWG. Zastosować kable w powłokach trudnopalnych – LSZH (LS0H). Z szafy logicznej do każdego modułu logicznego w poszczególnych pomieszczeniach należy doprowadzić oddzielny taki kabel. Kabel należy prowadzić w zamocowanych na stałe rurkach ochronnych pod tynkiem. Przy punkcie dystrybucyjnym pozostawić ok. 2,5 m zapasu przewodów. Długość pojedynczego kabla nie może przekroczyć 90 m.
- § URZĄDZENIA AKTYWNE
Należy dostarczyć - switch CISCO WS-C2960G-48TC-L, przystosowane do montażu w ww. szafie.
- UWAGI KOŃCOWE
- a) Należy dostarczyć 7 patchkordów o długości 3 m, i 7 patchkordów o długości 1 m
- b) Zastosowane kable, gniazdka logiczne oraz panele krosujące w punkcie dystrybucyjnym badane jako jeden tor logiczny mają spełniać wymagania kategorii 6.
- c) Przeprowadzić niezbędne badania i pomiary. Protokoły przekazać Inwestorowi.
Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:
Brzeźnica: Przebudowa i nadbudowa szkoły podstawowej dla funkcji biblioteki w Sosnowicach
Numer ogłoszenia: 101108 - 2012; data zamieszczenia: 30.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Brzeźnica , 34-114 Brzeźnica, woj. małopolskie, tel. 033 8792029 wew. 34, faks 033 879 20 92.
-
Adres strony internetowej zamawiającego: www.brzeznica.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa i nadbudowa szkoły podstawowej dla funkcji biblioteki w Sosnowicach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa i nadbudowa szkoły podstawowej w miejscowości Sosnowice, polega na wykonaniu dodatkowej kondygnacji nad istniejącą częścią parterową. Część nadbudowy obiektu będzie funkcjonowała jako biblioteka publiczna, rozpoczynająca działalność po zakończeniu zajęć lekcyjnych w części parterowej szkoły podstawowej. Komunikacja nowej funkcji odbywa się istniejącym wejściem od strony zachodniej. W pomieszczeniu istniejącego wiatrołapu, zostanie wykonane osobne przejście do pomieszczenia obecnie funkcjonującego jako szatnia i zamienionego na klatkę schodową. Projektowane piętro zajmują pomieszczenia: magazynu księgozbioru, wypożyczalni, czytelni, pracowni komputerowej i dwa pomieszczenia biurowe, przeznaczone na działalność administracyjną biblioteki. Ponadto planuje się trzy zespoły higieniczno-sanitarne, osobne dla kobiet i mężczyzn oraz personelu. Planowana nadbudowa jest zlokalizowana nad częścią parterową drugiego etapu rozbudowy szkoły i nawiązuje do dachu istniejącego obiektu, częścią bezpośrednio z nią połączoną oraz od strony południowej zamyka formę dachu dwuspadowego prostopadłościenną formą nadbudowy, tworząc współczesne rozwiązanie ścian attykowych i dachu jednospadowego. Szczegółowy zakres robót do wykonania w ramach w/w zadania określa SIWZ charakterystyka robót i przedmiar robot znajdujące się w załączniku nr 2 oraz dokumentacja projektowa znajdująca się w załączniku nr 12 do SIWZ..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00-2, 45.26.28.00-9, 45.30.00.00-0, 45.42.10.00-4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.08.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 10. 000.00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych ) 2. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 16.04.2012r do godz. 10:00. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a ) pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Bank Spółdzielczy w Brzeźnica, Nr 63 8112 0008 0000 0358 2000 0050 z podaniem tytułu: wadium - Przebudowa i nadbudowa szkoły podstawowej dla funkcji biblioteki w Sosnowicach b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.).
III.2) ZALICZKI
-
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
- O udzielenie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w SIWZ. Ocena tego warunku przebiegać będzie na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń. Zasada spełnia - nie spełnia
-
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
- W zakresie posiadanej wiedzy i doświadczenia: wykonawca wykaże wykonanie w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, jedną robotę budowlana odpowiadającą wielkością i rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj., budowa, przebudowa lub remont obiektu o wartości minimum 450.000 zł brutto z podaniem ich rodzaju i wartości daty i miejsca wykonania. Ocena według zasady spełnia - nie spełnia
-
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
- Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w tym, co najmniej jedną osobą, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia tj:, a) do pełnienia funkcji kierownika budowy - osoby z uprawnieniami budowlanymi bez ograniczeń konstrukcyjno budowlanych b) do pełnienia funkcji kierownika robót - osoby z uprawnieniami budowlanymi w zakresie sieci instalacji elektrycznych c) do pełnienia funkcji kierownika robót - osoby z uprawnieniami budowlanymi w zakresie sieci instalacji sanitarnych, (wod-kan, co) Ocena według zasady spełnia - nie spełnia
-
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
- Wykonawca musi wykazać się posiadaniem opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia minimum 400.000 zł Ocena według zasady spełnia - nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
-
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
-
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
-
-
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1) Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminu, o którym mowa w części III SIWZ , tylko w przypadku wystąpienia okoliczności nie wynikłych z winy Wykonawcy, w tym m.in.: a) w przypadku wystąpienia niesprzyjających warunków atmosferycznych lub przyczyn technologicznych albo technicznych powodujących konieczność całkowitego przerwania prac, co zostanie potwierdzone przez inspektora nadzoru wpisem do dziennika budowy termin realizacji zadania zostanie przedłużony o taką ilość dni kalendarzowych na jaką roboty zostały przerwane. b) wystąpienia konieczności wykonania robót dodatkowych. 2) Termin wykonania zamówienia zostanie przesunięty odpowiednio o czas: a) wstrzymania robot ze względu na warunki atmosferyczne, b) niezbędny do wykonania robót nieprzewidzianych.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.brzeznica.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Brzeźnicy 34-114 Brzeźnica 57 pok. nr 36.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.04.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Brzeźnicy 34-114 Brzeźnica 57 pok. nr 36.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Załączniki do pobrania
1. | SIWZ Sosnowice szkoła | pobierz |
2. | Zalącznik nr 2 - Przedmiar robót | pobierz |
3. | Załącznik nr 12 dokumentacja projektowa | pobierz |
4. | Załącznik nr 13 - STWiORB | pobierz |